Latest posts by Από slide team (see all)
- 2ο Adventure Meeting 2023 - 21 Σεπτεμβρίου 2023
- Η Suzuki πάει τα Test Ride στα Ιωάννινα - 14 Σεπτεμβρίου 2023
- Νέο άτοκο χρηματοδοτικό για τη Vespa GTS - 24 Μαΐου 2023
IMR CUP … Με δεδομένο το χαμηλό κόστος συντήρησης και αγοράς πρόκειται για θεσμό με σκοπό να αναδείξει τις οδηγικές ικανότητες και το ταλέντο των αθλητών/τριών από 18 ετών και άνω, οι συμμετέχοντες/ουσες αγωνίζονται με μοτοσυκλέτες «ενιαίου» τύπου. Οι μετατροπές που επιτρέπονται στις μοτοσυκλέτες έχουν μοναδικό την βελτίωση της λειτουργίας τους σε συνθήκες αγώνα και όχι την αύξηση της ιπποδύναμης.
- Στον θεσμό IMR CUP επιτρέπεται να πάρουν μέρος μόνο οι μοτοσυκλέτες του κατασκευαστή IMR και πιο συγκεκριμένα τα μοντέλα COPA, CORSE, SUPERCORSE & MINIGP με τροχούς 12 ιντσών.
- Επιτρέπεται η αλλαγή της εργοστασιακής εξάτμισης, η αλλαγή του εργοστασιακού καρμπιρατέρ με άλλου κατασκευαστή διαμέτρου έως 28 χλστ.
- Επιτρέπεται η ροϊκή εξέλιξη της κεφαλής του κινητήρα. Επιτρέπεται η αλλαγή των ελατηρίων των βαλβίδων.
- Επιτρέπεται η χρήση κάθε τύπου ελαστικών, λιπαντικών, υλικών τριβής (τακάκια) αναφλεκτήρων (μπουζί), αλυσίδας κίνησης, γραναζιών τελικής μετάδοσης, κάθε τύπου τιμονιού, χειριστηρίων, ενώ επιτρέπονται οι αλλαγές στα εσωτερικά τμήματα (υδραυλικά) των συστημάτων αναρτήσεων, η αντικατάσταση των ελατηρίων των αναρτήσεων, και η αντικατάσταση του αμορτισέρ πίσω με άλλο προτεινόμενο από την επίσημη αντιπροσωπεία της IMR στην Ελλάδα.
- Ισχύουν όλοι οι κανονισμοί ασφαλείας των κατηγοριών MiniGP, δλδ:
- Δοχείο συλλογής υπερχειλίσεων/αναθυμιάσεων 300 κ.εκ. τουλάχιστον
- Διακόπτη λειτουργίας του κινητήρα στο τιμόνι, σε εμφανές σημείο
- Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 120 χλστ
- Μανέτες φρένου/συμπλέκτη με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 10 χλστ (ελάχιστο)
- Στηρίγματα ποδών (μαρσπιέ) σταθερά ή αναδιπλούμενα, με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 14 χλστ (ελάχιστο)
- Δυνατότητα κλίσης 50°, τουλάχιστον, σε κάθε πλευρά (χωρίς βάρος) χωρίς να έρχεται σε επαφή με την άσφαλτο κανένα μέρος εκτός των ελαστικών.
- Δυνατότητα περιστροφής του τιμονιού κατά 15°, τουλάχιστον, σε κάθε πλευρά χωρίς κανένα του σημείο να πλησιάσει λιγότερο από 30 χλστ από κάθε σταθερό σημείο.
- Σταθερά όρια περιστροφής τιμονιού στο πλαίσιο.
- Αυτόνομη εκκίνηση κινητήρα
- Οποιαδήποτε άλλη μετατροπή πέραν αυτών που περιγράφονται παραπάνω, απαγορεύεται.
*Δελτίο Τύπου IMR Racing Greece