Η Dunlop δημιούργησε μια βελτιωμένη έκδοση των δημοφιλών ελαστικών Sportmax Roadsmart, τα Sportmax Roadsmart III τα οποία σχεδιάστηκαν για περισσότερη αντοχή στο χρόνο.

Τα νέα Sportmax Roadsmart ΙΙΙ όχι μόνο διαρκούν περισσότερο, αλλά αποδίδουν σε υψηλότερα επίπεδα καθ΄ όλη την διάρκεια της εκτεταμένης ζωής τους. Αξιοποιώντας τις νέες ιδέες και τα δοκιμασμένα concept, τα Dunlop Sportmax Roadsmart ΙΙΙ επαναπροσδιορίζουν την κατηγορία των sport touring ελαστικών, αναμορφώνοντας την απόδοση των ελαστικών μεγάλων αποστάσεων.

Κάποια ελαστικά προβάλλουν μεγάλες χιλιομετρικές αξιώσεις, στην πραγματικότητα όμως η απόδοση των ελαστικών μειώνεται σημαντικά λόγω φθοράς. Οι μηχανικοί της Dunlop πέτυχαν υψηλότερη απόδοση κατά τη διάρκεια ζωής του ελαστικού, καθώς και αύξηση των διανυθέντων χιλιομέτρων. Αυτό είναι που κάνει τα Dunlop Sportmax Roadsmart III επαναστατικά.

Σε δοκιμές που σύγκριναν την συμπεριφορά των ελαστικών Roadsmart III με τα Michelin Pilot Road 4 (με 4.800 χιλιόμετρα το καθένα), τα Roadsmart III υπερείχαν σημαντικά όσον αφορά την απόδοση σε πολλές κατηγορίες συμπεριλαμβανομένων σε υγρό και στεγνό οδόστρωμα, απόκριση τιμονιού και συμπεριφορά.

Η συνολική κατασκευή των Dunlop Sportmax Roadsmart III επιτυγχάνει τη σταθερότητα σε πολύ συγκεκριμένες περιοχές, ενώ έχουν σχεδιαστεί για μεσαίου βάρους sport μοτοσικλέτες, για μεγάλες τουριστικές μοτοσικλέτες και γενικότερα για τους αναβάτες που αναζητούν περισσότερα χιλιόμετρα με σπορ διαθέσεις!

Χαρακτηριστικά:

 • Ο αποκλειστικός σχεδιασμός MT Multi-Tread της Dunlop συνδυάζει την υψηλή χιλιομετρική απόδοση στην κορώνα του ελαστικού με υψηλές αποδόσεις στα πλαϊνά για την επίτευξη καλύτερου γκριπαρίσματος σε μεγάλες κλίσεις.

• Νέες ενώσεις στο εμπρός και πίσω ελαστικό για αντοχή στη φθορά που αποτελούνται από μια καινοτόμο ρητίνη που αυξάνει το κράτημα σε βρεγμένο οδόστρωμα.

• Η διατομή του πίσω ελαστικού έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσφέρει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

• Βελτιστοποιημένη κατασκευή για υψηλή χιλιομετρική απόδοση και επιδόσεις σε βρεγμένο οδόστρωμα.

• Κατασκευή νέου πλευρικού τοιχώματος του ελαστικού που παρέχει μεγαλύτερη απορρόφηση των κραδασμών.

• Καινοτόμες αυλακώσεις στο πέλμα που επιτυγχάνουν την καλύτερη αποστράγγιση σε βρεγμένο οδόστρωμα για μεγαλύτερη πρόσφυση.

Story: Σταύρος Κρασσάς