Valentino Rossi: «Το πρόβλημα της φθοράς των ελαστικών εξακολουθεί να υφίσταται».

Τα τελευταία χρόνια οι αναβάτες της Yamaha βρίσκονται συνεχώς αντιμέτωποι με τη φθορά των πίσω ελαστικών, στο μέσο της απόστασης ενός αγώνα. Τα νέα ελαστικά της Michelin έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να επιτύχουν την μέγιστη αντοχή και μια πιο σταδιακή φθορά. Ωστόσο, στην πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Valentino Rossi (Monster Energy Yamaha), κατά την ολοκλήρωση των δοκιμών στο Qatar, όπου κατέκτησε την 12η θέση, παραδέχτηκε ότι το πρόβλημα με τη φθορά των ελαστικών εξακολουθεί να υφίσταται για εκείνον.

Ο Valentino Rossi, δήλωσε:

«Με το πρώτο ελαστικό έκανα έναν καλό γύρο, με το δεύτερο ελαστικό πίεσα περισσότερο στη στροφή 2 και δυστυχώς έχασα το μπροστινό με αποτέλεσμα την πτώση που υπέστη. Γι΄ αυτό το λόγο βρέθηκα στην P12, ωστόσο αυτό που μας ανησυχεί περισσότερο είναι ο ρυθμός, γιατί όπως και πέρυσι στο δεύτερο μισό του αγώνα υποφέραμε, υποφέραμε με τα ελαστικά, ειδικά με το πίσω μέρος και δυστυχώς δεν μπορούσα να κρατήσω τον ρυθμό. Προσπαθήσαμε τις δύο προηγούμενες ημέρες και χθες προσπαθήσαμε δύο φορές. Έχουμε συγκεντρώσει δεδομένα και πρέπει να καταλάβουμε το λόγο και να προσπαθήσουμε να το ρυθμίσουμε πριν από τον αγώνα.

Σε γενικές γραμμές η αίσθηση με την μοτοσικλέτα είναι καλή, γιατί χθες βελτιώσαμε τις ρυθμίσεις και ήμουν καλός. Στους πρώτους γύρους είμαι πάντα πολύ γρήγορος, αλλά το πρόβλημα με τη φθορά των ελαστικών είναι ένα μεγάλο πρόβλημα για εμάς και σε μεγάλο βαθμό παρόμοιο με αυτό που συνέβη πέρυσι. Οπότε, είμαστε προβληματισμένοι».

Γράφει ο: Σταύρος Κρασσάς

A blog about Wordpress design, development , Software and inspiration http://themesharebd.blogspot.com