- Η Suzuki πάει τα Test Ride στα Ιωάννινα - 14 Σεπτεμβρίου 2023
- Νέο άτοκο χρηματοδοτικό για τη Vespa GTS - 24 Μαΐου 2023
- Test ride με το Yamaha NEO’s Dual Battery σε όλη την Ελλάδα - 24 Μαΐου 2023
Ο κατασκευαστής Rolf Reick της εταιρείας Krautmotors που εδρεύει στη Γερμανία, αποφάσισε να αναμορφώσει την Suzuki SV 650, μια «ξεχασμένη» μοτοσικλέτα μεταξύ των προσαρμογέων, η οποία φέρει άφθονο έδαφος για τροποποιήσεις και το αποτέλεσμα είναι η Little Bastard.
Με το πλαίσιο και τα εσωτερικά εξαρτήματα της SV650 να βρίσκονται διασκορπισμένα σε όλο το χώρο, ο Reick πήρε τον τροχό για την δημιουργία του αναμφισβήτητα πιο εμβληματικού χαρακτηριστικού της SV, το πίσω τμήμα της ουράς. Σε αντίθεση με πολλές μοτοσικλέτες, το υποπλαίσιο της σύγχρονης SV δεν είναι βιδωμένο, γεγονός που τον βοήθησε να εργαστεί πάνω στο ατσάλινο πλαίσιο, τύπου χωροδικτύωμα και να αφαιρέσει κάθε περιττή ετικέτα από χάλυβα. Έτσι λοιπόν με κάποιες ελαφρές τροποποιήσεις η SV650 εκτός από την ευελιξία απέκτησε και σπάνια αισθητική.
Τα δύο μοναδικά σχεδιασμένα, ένα κάθισμα που περιβάλλεται από επικάλυψη αλουμινίου και ένα ντεπόζιτο, τα οποία περιγράφονται ως «περσόνες», αντιπροσωπεύουν τους δύο ρόλους του Little Bastar. Η πρώτη «περσόνα» εμφανίζεται με μπλε τελειώματα, φίλτρα K&Ν που δίνουν μια σπορ εμφάνιση και μια ράγα γύρω από αυτή για την στήριξη μιας αποσκευής. Η δεύτερη «περσόνα» έχει κίτρινα τελειώματα και είναι η πιο αθλητική έκδοση του cafe racer της μοτοσικλέτας. Κάθε «περσόνα» δύναται να εναλλαχθεί με μερικά μπουλόνια και συνδέσεις.
Ο σχεδιασμός που περιλαμβάνει στοιχεία με επικάλυψη αλουμινίου, αποτελούν την αληθινή μαεστρία πίσω από την αναδιαμορφωμένη SV. Οι συγκολλήσεις συνδέονται άψογα κατά μήκος κάθε καμπύλης, σε ολόκληρο το δερμάτινο κάθισμα και στην τάπα του ντεπόζιτου η οποία τώρα βρίσκεται στην εμφανώς μικρότερη ουρά.
Στην τρέχουσα μορφή της, η Little Bastar παρέχει την ίδια ποσότητα ισχύος και ροπής που είναι ήδη εξοικειωμένοι πολλοί ιδιοκτήτες SV, ενώ ο ψυχωμένος V-twin κινητήρας των 645 κυβικών εκατοστών παράγει 75 ίππους στις 8.500 στροφές και μέγιστη ροπή 47 ft/lbs.
Τα πλαστικά 3D στοιχεία, τα οποία διακοσμούν την μοτοσικλέτα, είναι σχεδιασμένα πολύ προσεκτικά δεδομένου ότι ο Reick κατέχει πτυχίο Βιομηχανικού Σχεδιασμού με έμφαση στο σχεδιασμό των προϊόντων και των πολυμέσων.
Το υπερυψωμένο τιμόνι που αποτελούσε πάντα μια βάση για το σχεδιασμό της SV, αντικαταστήθηκε από ένα LSL τιμόνι, καθώς και μια LSL βάση οργάνων. Το πιρούνι των 41 χιλιοστών βρίσκεται πλέον πιο χαμηλά, ωστόσο και στο πίσω μέρος της μοτοσικλέτας υπήρξε περαιτέρω παρέμβαση προκειμένου να προσαρμοστεί στο χαμηλότερο ύψος της. Την εμφάνιση της μοτοσικλέτας συμπληρώνουν τα ελαστικά TKC80 της Continental που κυριολεκτικά την μεταμορφώνουν.
Η Little Bastar έχει ένα τολμηρό σχήμα και ένα επιθετικό στυλ που ταιριάζει με την εγγενή προσωπικότητά της.
Συντάκτης: Δ.Ν.