- 2ο Adventure Meeting 2023 - 21 Σεπτεμβρίου 2023
- Η Suzuki πάει τα Test Ride στα Ιωάννινα - 14 Σεπτεμβρίου 2023
- Νέο άτοκο χρηματοδοτικό για τη Vespa GTS - 24 Μαΐου 2023
Η Επιτροπή του Grand Prix, κατά τη διάρκεια της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε στις 12 Νοεμβρίου 2016 στη Βαλένθια, έλαβε τις ακόλουθες αποφάσεις οι οποίες θα ισχύσουν από την έναρξη της σεζόν 2017 του MotoGP.
Αισθητήρες: Επί του παρόντος, οι ομάδες της κατηγορίας MotoGP μπορούν να χρησιμοποιούν μη αναγνωρισμένους αισθητήρες σε όλες τις ελεύθερες δοκιμές. Επειδή η FP1, FP2 και FP3 έχει προγραμματιστεί να συμπεριληφθούν στις QP1 και QP2 που στην πραγματικότητα είναι οι κατατακτήριες. Στο μέλλον η χρήση των μη αναγνωρισμένων αισθητήρων θα επιτρέπεται μόνο στην FP4.
Αεροδυναμική εξέλιξη: Κατά την τελευταία συνεδρίαση της GPC, επιβλήθηκε ένα όριο στον αριθμό των αναβαθμίσεων που επιτρέπεται να κάνει ένας κατασκευαστής στο σχεδιασμό του φέρινγκ ή στο μπροστινό φτερό κατά τη διάρκεια της σεζόν. Έχει πλέον συμφωνηθεί ότι οι κατασκευαστές που θα συμμετάσχουν για πρώτη φορά σε μια σεζόν δεν υπόκεινται σε αυτόν τον περιορισμό και θα μπορούν να κάνουν απεριόριστες αλλαγές, φυσικά τα σχέδια πρέπει να είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς.
Διαχείριση πίεσης ελαστικών: Οι ομάδες ήδη υποχρεούνται να τηρούν στη χρήση των ελαστικών, τις παραμέτρους που έχουν συμφωνηθεί σε συνεννόηση με τους προμηθευτές ελαστικών.
Φώτα ασφαλείας: Δεν είναι πλέον μια απαίτηση για τον αναβάτη να μπορεί να θέσει σε λειτουργία το φως ασφαλείας στη μοτοσικλέτα.
Εξοικείωση στην πίστα: Μέχρι πρόσφατα οι αναβάτες χρησιμοποιούσαν μη οδηγικά αναγνωρισμένες μοτοσικλέτες για να εξοικειωθούν στην πίστα (οι οποίες ήταν ανάλογες με την κατηγορία του αναβάτη), και όφειλαν να δώσουν στον Τεχνικό Διευθυντή για έγκριση τις απαιτούμενες πληροφορίες από την μοτοσικλέτα. Για να καταργηθεί αυτή η απαίτηση θα πρέπει στους κανονισμούς να συμπεριληφθεί ένας κατάλογος με τις επιτρεπόμενες αλλαγές στη μοτοσικλέτα, οι οποίοι θα καθορίζουν ποιο εξάρτημα μπορεί να αντικατασταθεί.
Moto 3 – Πλαίσιο: Με την επιφύλαξη ορισμένων περιορισμών στις αναβαθμίσεις σε εξαρτήματα επιδόσεων και την χρήση αισθητήρων 2017, επιτρέπεται στις ομάδες να χρησιμοποιήσουν ένα πλαίσιο του 2016 το 2017.
Κινητήρες: Ο κανονισμός έχει αποσαφηνιστεί και τώρα αναφέρει ότι η μηχανή μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Διακοπή Αγώνων και Επανεκκίνηση: Οι κανονισμοί αναφέρουν ότι θα πρέπει οι αναβάτες να κατατάσσονται στα αποτελέσματα ενός αγώνα, είτε έχει διακοπεί είτε όχι. Ο αναβάτης θα πρέπει να μπεί στην pit lane, οδηγώντας ή σπρώχνοντας την μοτοσικλέτα του, μέσα σε πέντε λεπτά από την εμφάνιση της καρό ή της κόκκινης σημαίας. Όταν ένας αγώνας διακόπτεται μετά από τρεις γύρους θα ολοκληρώνεται αργότερα.
Επανεκκίνηση Αγώνων – Κυρώσεις: Τυχόν κυρώσεις που έχουν επιβληθεί σε έναν αναβάτη στον πρώτο αγώνα, όσον αφορά τη θέση έναρξης, θα εκτελούνται κατά την αρχική εκκίνηση του αγώνα και δεν θα ισχύει για την επανεκκίνηση του αγώνα, εκτός αν το πρώτο μέρος περιλαμβάνει λιγότερο από τρεις γύρους. Σε αυτήν την περίπτωση οι κυρώσεις θα μεταφερθούν στην επανεκκίνηση.
Ασφάλεια στην Pit Lane: Κατά τη συνεδρίαση της GPC στο Brno, αποφασίστηκε να περιορισθεί ο αριθμός των μηχανικών που εργάζονται στα pit lane, καθώς και ότι αυτοί οι μηχανικοί θα φορούν κράνη. Αυτή η απαίτηση έχει πλέον επεκταθεί και στα δύο sessions του MotoGP στις κατατακτήριες QP1 και QP2.
Συντάκτης: Δ.Ν.