- 2ο Adventure Meeting 2023 - 21 Σεπτεμβρίου 2023
- Η Suzuki πάει τα Test Ride στα Ιωάννινα - 14 Σεπτεμβρίου 2023
- Νέο άτοκο χρηματοδοτικό για τη Vespa GTS - 24 Μαΐου 2023
Η KTM Ινδίας παρουσίασε την έκδοση 2017 των πολυαναμενόμενων KTM RC 390 και KTM RC 200 Supersport μοτοσικλετών, με κάποιες ιδιαιτέρως αξιόλογες βελτιώσεις. Οι RC κυκλοφόρησαν στην αγορά την Ινδίας το 2015, ενώ οι αναβαθμισμένες τους εκδόσεις παρουσιάστηκαν το 2016 στην έκθεση της EICMA στο Μιλάνο.
Η KTM RC 390, στυλιστικά έρχεται πιο βελτιωμένη με σχέδια σε άσπρο και μαύρο χρώμα που δημιουργούν αντίθεση με τα γραφικά σε πορτοκαλί χρώμα, τα οποία ενισχύουν τις περαιτέρω γεωμετρικές του γραμμές. Το μεγάλο έμβλημα της KTM, που υπήρχε στο fairing έχει αντικατασταθεί με το σύμβολο “RC 390”, ενώ το λογότυπο της εταιρείας έχει μετακινηθεί λίγο πιο πάνω με μικρότερα γράμματα. Η υπογραφή που ήταν εκτιθέμενη στο πορτοκαλί πλαίσιο, τύπου χωροδικτύωμα της μοτοσικλέτας εκτείνεται μέχρι την πίσω πορτοκαλί-λευκή πλευρά της σέλας, μαζί με το σύμβολο RC 390.
Η νέα RC 390 διαθέτει σύστημα ride-by-wire που εγγυάται την ομαλή απόκριση του γκαζιού, καθώς μεταφράζει ηλεκτρονικά τις εντολές του αναβάτη στο γκάζι και προσαρμόζεται απόλυτα με τις υπάρχουσες συνθήκες οδήγησης και μονόδρομο συμπλέκτη. Επιπροσθέτως είναι εξοπλισμένη με ένα εξαιρετικό σύστημα φρένων Brembo, με μεγαλύτερο δισκόφρενο 320 χιλιοστών, με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες στο μπροστινό μέρος και ένα δισκόφρενο 230 χιλιοστών, με μονή δαγκάνα στο πίσω, καθώς επίσης και με ένα νέο σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο χάλυβα και τελικό αλουμινίου παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιείται στην KTM 1290 SUPER DUKE και πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων EURO 4.
Η KTM RC 200, διαθέτει ένα νέο, πιο τολμηρό στυλ, με παρόμοια σχέδια γραφικών σε άσπρο και μαύρο χρώμα, ενώ το σύμβολο “RC” παραμένει αμετάβλητο. Η RC 200 εξακολουθεί να διαθέτει το παλαιό σύστημα εξάτμισης, ενώ τα μηχανικά της μέρη δεν περιλαμβάνουν κάποιες εκτενείς αναβαθμίσεις. Επίσης είναι εξοπλισμένη με ψαλίδι αλουμινίου και upside down.
Οι KTM RC 390 και KTM RC 200 εξακολουθούν να τροφοδοτούνται από τους υπάρχοντες μονοκύλινδρους κινητήρες. Η RC 390 χρησιμοποιεί τον υδρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα των 373,2 κυβικών, 43,5 ίππων και μέγιστης ροπής 36 Nm. Ομοίως, το RC 200 συνεχίζει να αντλεί δύναμη από τον κινητήρα των 199 κυβικών, 25 ίππων και μέγιστης ροπής 19,2 Nm.
Συντάκτης: Δ.Ν.