- 2ο Adventure Meeting 2023 - 21 Σεπτεμβρίου 2023
- Η Suzuki πάει τα Test Ride στα Ιωάννινα - 14 Σεπτεμβρίου 2023
- Νέο άτοκο χρηματοδοτικό για τη Vespa GTS - 24 Μαΐου 2023
Δελτίο Τύπου
Η μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων που έχει παρουσιαστεί ποτέ από την Harley-Davidson® για την 115η επέτειό της με τις ολοκαίνουριες Fat Boy®, Heritage Classic®, Low Rider®, Softail Slim®, Deluxe®, Breakout®, Fat Bob® και Street Bob®.
- Οκτώ ολοκαίνουρια μοντέλα Softail® custom είναι έτοιμα για το 2018
- Όλα με πλαίσιο και ψαλίδι χαμηλότερου βάρους και μεγαλύτερης ανθεκτικότητας, καθώς και με κορυφαία ανάρτηση μπροστά και πίσω
- Εφοδιασμένα με τον νέο κινητήρα Milwaukee-Eight® 107, ο οποίος διατίθεται προαιρετικά και στην έκδοση 114
- Αυθεντικό στυλ και σύγχρονη σχεδίαση σε συνδυασμό με μοναδική εμφάνιση που κόβει την ανάσα
Για να γιορτάσουμε την 115η επέτειο της Harley-Davidson®, παρουσιάζουμε μια ολοκληρωμένη custom επανάσταση: Οκτώ ολοκαίνουργια μοντέλα Softail® που συνδυάζουν τις δυναμικές επιδόσεις της σειράς Dyna® με το απαράμιλλο custom στυλ των Softail.
Σχεδιάστηκαν μέσα από το μεγαλύτερο πρόγραμμα ανάπτυξης προϊόντων στην ιστορία της εταιρείας, με νέα μοντέλα που διαθέτουν ανθεκτικότερο και σημαντικά ελαφρύτερο πλαίσιο που τιθασεύει την υψηλή ροπή των κινητήρων Milwaukee-Eight® 107 και 114.
Με αναρτήσεις υψηλής απόδοσης με διπλή κεκλιμένη βαλβίδα στο πιρούνι, και κρυμμένο πίσω αμορτισέρ εύκολης ρύθμισης, τα επιθετικά μοντέλα Softail του 2018 είναι ταχύτερα, ελαφρύτερα και με καλύτερο κράτημα από όλους τους προγόνους τους της σειράς Big Twin cruiser.
Paul James, διευθυντής του χαρτοφυλακίου προϊόντων, της Harley-Davidson Motor Company:
“Οι νέες Softail είναι το αποτέλεσμα του μεγαλύτερου προγράμματος έρευνας και ανάπτυξης στην ιστορία της εταιρείας. Χιλιάδες ώρες έρευνας και δοκιμών χρειάστηκαν για να δημιουργηθεί αυτή η πλήρως ανασχεδιασμένη σειρά των νέων cruisers. Στόχος μας ήταν να δώσουμε στον αναβάτη μια εμπειρία ανωτέρου επιπέδου, όπου η αυθεντικότητα, η παράδοση και η ψυχή συναντούν την αιχμή της σύγχρονης τεχνολογίας, και μια αίσθηση οδήγησης που πρέπει να βιώσεις για να την αντιληφθείς.”
Και ερμηνεύοντας την ιστορία, την αυθεντικότητα και το σχεδιαστικό DNA της Harley-Davidson μέσα από ένα σύγχρονο πρίσμα, τα οκτώ νέα μοντέλα Softail διαθέτουν ολοκαίνουρια χαρακτηριστικά που τα διαφοροποιούν σημαντικά από τους προγόνους τους, αλλά και μεταξύ τους. Και από άποψη εμφάνισης, άνεσης και επιδόσεων, οι εργοστασιακές custom cruisers νέας γενιάς μπορούν να ενισχυθούν ακόμη περισσότερο ανάλογα με τις προσωπικές προτιμήσεις κάθε ιδιοκτήτη.
Brad Richards, αντιπρόεδρος σχεδιασμού της Harley-Davidson Motor Company:
«Η αυθεντικότητα σχεδιασμού των Harley-Davidson οφείλεται στην προσοχή στις λεπτομέρειες από την αρχή μέχρι το τέλος – Πολύ δύσκολες στην κατασκευή, κι ακόμη πιο δύσκολες στην αντιγραφή.» Οι μοτοσικλέτες Harley-Davidson δεν είναι ευτελή προϊόντα. Είναι τρόπος ζωής που μεταφέρεται από γενιά σε γενιά. Δίνουμε προσοχή σε κάθε βίδα και κάθε παξιμάδι της μοτοσικλέτας, σε κάθε φινίρισμα και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Ο νέος σκελετός Softail είναι σαν ένα έργο τέχνης. Κάθε τι που αφαιρείς από τη μοτοσικλέτα, την ομορφαίνει ακόμη περισσότερο. Η εμφάνισή του αποτελεί την απόδειξη της ομαδικής δουλειάς σχεδιασμού και μηχανολογικής εξέλιξης που απαιτήθηκε.”
ΝΕΟ ΠΛΑΙΣΙΟ, Πλαίσιο/ ψαλίδι & ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ
Το κράτημα των Softail μπαίνει τώρα σε μια νέα εποχή, με ελαφρύτερο και πιο στιβαρό πλαίσιο που ανεβάζει το σχήμα και τη λειτουργικότητα σε υψηλότερα επίπεδα, ενώ παράλληλα διατηρεί την κλασική εμφάνιση hardtail και παρέχει μια εντελώς σύγχρονη αίσθηση οδήγησης. Στα πλεονεκτήματα του νέου πλαισίου συμπεριλαμβάνονται η μεγαλύτερη γωνία κλίσης για πολλά μοντέλα, η αμεσότερη απόκριση, η μεγαλύτερη επιτάχυνση, η ευελιξία, το μικρότερο βάρος και το ευκολότερο σήκωμα από το πλαϊνό σταντ.
Ένα νέο σωληνωτό πλαίσιο από ανθρακονήματα και χάλυβα υψηλής ακαμψίας σχηματίζει τον πυρήνα των Softail του 2018 και συνδυάζεται με ψαλίδι που αυξάνει σημαντικά την ανθεκτικότητα του πλαισίου. Το πλαίσιο είναι 65% πιο άκαμπτο από τις προηγούμενες Softail και παρέχει 34% αύξηση της συνολικής του αντοχής. Η σχεδίασή του επιτρέπει 50% λιγότερα εξαρτήματα και 22% λιγότερες συγκολλήσεις.
Υπάρχουν δύο μοναδικά ψαλίδια, ένα για στενότερα πίσω ελαστικά και ένα για φαρδύτερα. Το φαρδύ πλαίσιο είναι ελαφρύτερο κατά 5.89 κιλά (15%), ενώ το στενό πλαίσιο κατά 8.16 κιλά (20%). Το ψαλίδι μεταφέρει την κίνηση του πίσω ελαστικού στο αμορτισέρ που βρίσκεται κάτω από τη σέλα, ενώ παράλληλα διατηρεί τις αυθεντικές κλασικές γραμμές hardtail του πλαισίου.
Η ολοκαίνουρια ανάρτηση υψηλής απόδοσης με διπλή κεκλιμένη βαλβίδα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στα μοντέλα τουρισμού του 2017. Προσφέρει επίπεδα λειτουργίας παρόμοια ενός συμβατικού συστήματος, αλλά με βελτιωμένα πιο αποδοτικά χαρακτηριστικά απόσβεσης. Είναι βελτιωμένη ως προς την άνεση στην οδήγηση και διαθέτει 130 χιλιοστά διαδρομής. Η νέα σχεδίαση της γωνίας κάστερ και του ίχνους παρέχει βελτιωμένο κράτημα.
Το νέο μονό πίσω αμορτισέρ διατηρεί την κλασική εμφάνιση hardtail, ενώ παράλληλα παρέχει βελτιωμένη γεωμετρία για ποιότητα στην οδήγηση, πρόσφυση και έλεγχο. Είναι εύκολα ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση ελατηρίου και επιτρέπει μεγάλο εύρος προφόρτισης 217kg, πολύ καλό κράτημα και περισσότερη άνεση για τον συνεπιβάτη.
Τα ολοκαίνουρια μοντέλα Softail είναι κατά 17 κιλά ελαφρύτερα από τα προηγούμενα μοντέλα. Η βελτιωμένη σχέση ισχύος-βάρους παρέχει μεγαλύτερη επιτάχυνση, καλύτερο φρενάρισμα και ασφαλέστερη είσοδο στις στροφές, σε συνδυασμό με αυξημένες γωνίες κλίσης για πολλά μοντέλα. Κάποια μοντέλα διαθέτουν νέα ελαστικά που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για άψογη συνεργασία με το νέο πλαίσιο Softail. Τα ελαστικά διαθέτουν βελτιωμένη σύνθεση για αξιοπιστία και ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Οι νέες σέλες και τα υλικά τους παρέχουν βελτιωμένη θέση για αναβάτες κάθε σωματότυπου και μεγαλύτερη άνεση στην οδήγηση.
ΝΕΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΕ ΔΥΟ ΚΥΒΙΣΜΟΥΣ
Όλα τα μοντέλα Softail του 2018 διαθέτουν τους νέους Milwaukee-Eight™ 107 και 114 V-Twin, τους πιο ισχυρούς κινητήρες που έχουν τοποθετηθεί από τη Harley-Davidson σε Big Twin cruisers. Οι κινητήρες Milwaukee-Eight διατηρούν τη θρυλική γωνία 45 μοιρών των κυλίνδρων V-Twin, με φαρδύ πάνω μέρος και στενότερο κάτω μέρος που οφείλεται στον μονό εκκεντροφόρο. Αυτή η σχεδίαση παρέχει πιο μυώδη εμφάνιση στον κινητήρα.
Τα σημεία σύνδεσης του νέου πλαισίου Softail σχεδιάστηκαν με τρόπο που εξασφαλίζει την ιδανική στήριξη του κινητήρα και την ακαμψία του πλαισίου. Οι κινητήρες Milwaukee-Eight των μοντέλων Softail διαθέτουν επίσης ένα αναβαθμισμένο διπλό αντικραδασμικό σύστημα που μειώνει τους κραδασμούς του κινητήρα, ενώ παράλληλα διατηρεί την κλασική αίσθηση Harley-Davidson. Το σήμα κατατεθέν της Harley-Davidson είναι ο χαρακτηριστικός ‘potato-potato-potato’ ήχος σε συνδυασμό με μειωμένους μηχανικούς θορύβους.
Οι δύο διαθέσιμες επιλογές κυβισμού:
Milwaukee–Eight™ 107
(107 κυβ. ίντσες, 1745κ.εκ.) Βασικός σε όλα τα μοντέλα
- 100 mm διάμετρος και 111.1 mm διαδρομή με σχέση συμπίεσης 10.0:1
- 0-60 μίλια/ώρα – 10% μεγαλύτερη επιτάχυνση από τον Twin Cam 103 υψηλής απόδοσης
- 60-80 μίλια/ώρα με 5η ταχύτητα – 16% μεγαλύτερη επιτάχυνση από τον Twin Cam 103 υψηλής απόδοσης
Milwaukee–Eight™ 114
(114 κυβ. ίντσες, 1868κ.εκ.) Προαιρετικός
- Είναι διαθέσιμος σε τέσσερα μοντέλα: Fat Bob 114, Fat Boy 114, Breakout 114, Heritage Classic 114
- 102 mm διάμετρος και 114.3 mm διαδρομή με σχέση συμπίεσης 10.5:1
- Ventilator εισαγωγή με γραφικά και σήμα 114
- Στάνταρ ABS
- 0-60 μίλια/ώρα – 9% μεγαλύτερη επιτάχυνση από τον Milwaukee-Eight 107
- 60-80 μίλια/ώρα με 5η ταχύτητα – 13% μεγαλύτερη επιτάχυνση από τον Milwaukee-Eight 107
ΟΙ ΟΚΤΩ ΝΕΕΣ SOFTAIL & ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ
Fat Boy®
Η θρυλική Fat Boy, που καθορίζει το στυλ custom για δεκαετίες, ξεπέρασε τον εαυτό της. Τα ανανεωμένα φινιρίσματα σατινέ χρωμίου παρέχουν τολμηρή μυώδη εμφάνιση, τονίζουν τον πανίσχυρο κινητήρα, τη βελτιωμένη συμπεριφορά και το κράτημα.
- Επιθετική εμφάνιση steamroller και σχεδιασμός μπροστινού μέρους
- Σύγχρονη εμφάνιση του κλασικού περιβλήματος του προβολέα
- Το μπροστινό ελαστικό 160 χιλιοστών είναι το φαρδύτερο που έχει τοποθετηθεί σε μοτοσικλέτα παραγωγής της Harley-Davidson και αγκαλιάζει τον συμπαγή μπροστινό τροχό Lakester
- Μείωση βάρους κατά 16 κιλά από το προηγούμενο μοντέλο
- Στάνταρ ABS
- Πίσω ελαστικό 240 χιλιοστών και συμπαγής πίσω τροχός Lakester
- Προαιρετικά: Κινητήρας Milwaukee-Eight 114
Heritage Classic
Οι σχεδιαστικές γραμμές συνδέουν το κατάμαυρο στυλ των κλασικών μοντέλων Harley-Davidson της δεκαετίας του ’50 με τη σύγχρονη εποχή.
- Νέος αφαιρούμενος ανεμοθώρακας
- Νέες σκληρές αδιάβροχες πλαϊνές θήκες με κλειδαριά
- Ψηλότερες αναρτήσεις και αυξημένη δυνατότητα μεταφοράς συνεπιβάτη και αποσκευών
- Μείωση βάρους κατά 17 κιλά από το προηγούμενο μοντέλο
- Προαιρετικά: Κινητήρας Milwaukee-Eight 114
- Στάνταρ cruise control και ABS
Low Rider®
Εμπνευσμένο από την εποχή των custom chopper της ξένοιαστης δεκαετίας του ’70 που γέννησε το πρώτο μοντέλο. Η νέα Low Rider είναι ελαφρύτερη και ταχύτερη με άψογη συμπεριφορά στις στροφές και κράτημα ασύλληπτο για την εποχή εκείνη.
- Throwback στυλ, διπλά όργανα στο ρεζερβουάρ με ταχύμετρο και στροφόμετρο, γείσο προβολέα και γραφικά στο ρεζερβουάρ
- Τροχοί Radiate από κράμα αλουμινίου 19 ιντσών μπροστά και 16 ιντσών πίσω
- 2 σε 2 εξάτμιση Shotgun
Softail Slim®
Μόνο με τα πιο βασικά στοιχεία, η Slim αποτίει φόρο τιμής στις μεταπολεμικές custom bobber με τη στενή ουρά, το κομμένο μπροστινό φτερό, τη μονή σέλα και τα ελάχιστα μέρη από χρώμιο.
- Τα σκουρόχρωμα φινιρίσματα συνδυάζονται με ακτινωτούς τροχούς, τιμόνι Hollywood και ολοκαίνουρια σχεδίαση μπροστινού συστήματος
- Χαμηλή σέλα tuck and roll
- Τολμηρό ομαλό περίβλημα προβολέα και κάλυμμα πιρουνιού
- Μείωση βάρους κατά 17 κιλά από το προηγούμενο μοντέλο
Deluxe
Μια κλασική μοτοσικλέτα που τραβά τα βλέμματα και ξεχωρίζει όπου κι αν βρεθεί. Η Deluxe διαθέτει άφθονο γυαλιστερό χρώμιο και προσφέρει την ποιότητα οδήγησης μιας υπερσύγχρονης μοτοσικλέτας.
- Άμεσα αναγνωρίσιμος φωτισμός LED μπροστά και πίσω: Προβολέας, φώτα πορείας, πίσω φως τύπου Tombstone, και φλας σε μορφή λεπίδας
- Τιμόνι pull-back μοναδικής αισθητικής
- Μείωση βάρους κατά 17 κιλά από το προηγούμενο μοντέλο
- Στάνταρ ABS
Breakout®
Η Breakout εισάγει τις μακριές, λιτές, μυώδεις μοτοσικλέτες στη σύγχρονη εποχή, με χαρακτηριστικά όπως μεγαλύτερη γωνία κλίσης και ευελιξία που δεν είχατε φανταστεί ποτέ για μια μοτοσικλέτα με έντονο χαρακτήρα ντράγκστερ.
- Νέο ρεζερβουάρ καυσίμου με χωρητικότητα 13.2 λίτρων και ομαλό πάνω μέρος
- Μακρύ και φαρδύ μπροστινό σύστημα με πιρούνια διαμέτρου 49 χιλιοστών
- Γυαλιστεροί πίσω τροχοί 18 ιντσών (ελαστικό 240 mm) και εμπρός τροχοί 21 ιντσών (ελαστικό 130 mm) σε στυλ Gasser από κράμα αλουμινίου με επικάλυψη μαύρης σκόνης
- Διακριτικός προβολέας LED Daymaker μοναδικής αισθητικής
- Ψηφιακή οθόνη οργάνων χαμηλού προφίλ τοποθετημένη στα riser του τιμονιού
- Μείωση βάρους κατά 17 κιλά από το προηγούμενο μοντέλο
- Στάνταρ ABS
- Προαιρετικά: Κινητήρας Milwaukee-Eight 114
Fat Bob®
Πρόσφυση που κολλάει τη μηχανή στην άσφαλτο, ανάρτηση ανεπηρέαστη από λακκούβες, ευελιξία στις στροφές, και κατάμαυρη ασυμβίβαστη εμφάνιση, κάνουν την Fat Bob μια συγκλονιστική μοτοσικλέτα που μόνο η Harley-Davidson θα μπορούσε να κατασκευάσει.
- Υψηλής απόδοσης εξάτμιση 2-1-2 με custom φινίρισμα
- Τα πιο φαρδιά επιθετικά ελαστικά που έχουν τοποθετηθεί από την εταιρεία: 150 mm μπροστά και 180 mm πίσω
- Δύο δισκόφρενα στον μπροστινό τροχό
- Ρεζερβουάρ καυσίμου με χωρητικότητα 13,2 λίτρων
- Μείωση βάρους κατά 15 κιλά από το προηγούμενο μοντέλο
- Ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών
- Προαιρετικά: Κινητήρας Milwaukee-Eight 114
Street Bob®
Μια λιτή μοτοσικλέτα με την πολυχρηστικότητα βαθιά στο DNS της. Στάση οδήγησης: δύο γροθιές κόντρα στον άνεμο και κανένα περιττό βάρος. Αυτή είναι η Street Bob.
- Ρεζερβουάρ καυσίμου με χωρητικότητα 13,2 λίτρων και ομαλό πάνω μέρος
- Μαύροι ακτινωτοί τροχοί και κοφτά φτερά
- Ψηφιακή οθόνη οργάνων χαμηλού προφίλ τοποθετημένη στα riser του τιμονιού
- Μείωση βάρους κατά 7 κιλά από το προηγούμενο μοντέλο
- Το χαμηλότερο MSRP στη γκάμα των Softail
ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ SOFTAIL
- Μοναδικής αισθητικής προβολείς LED σε όλα τα μοντέλα
- Βελτιωμένη φόρτιση ηλεκτρικού συστήματος, δύο φορές πιο αποδοτική στο ρελαντί
- Εύκολα ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ (μέθοδος διαφέρει κατά μοντέλο)
- Ειδικό κλειδί ρύθμισης κάτω από τη σέλα: Softail Slim, Street Bob, Low Rider
- Εξωτερικός ρυθμιστής που λειτουργεί με το χέρι: Fat Bob, Fat Boy, Breakout
- Ρύθμιση κάτω από τη σέλα: Deluxe, Heritage Classic
- Νέα όργανα
- Στάνταρ εξοπλισμός με ανάφλεξη χωρίς κλειδί και συναγερμό
- Θύρα USB στο τιμόνι
- Νέα ρεζερβουάρ καυσίμου