BMW R1200 GS Rambler από την Touratech (Βίντεο)

Η γερμανική κατασκευάστρια εταιρεία Touratech που ειδικεύεται σε αξεσουάρ εξοπλισμού μοτοσικλετών, κατέκτησε ένα μεγάλο μέρος της φήμης της με αξεσουάρ για τις BMW R1200 GS και R1200 GS Adventure, καθώς επίσης για τις KTM Super Adventure και Ducati Multistrada 1200 Enduro.

Το ακούραστο πάθος να προωθήσει και να προσφέρει το καλύτερο προϊόν της, την οδήγησε στην δημιουργία της R1200 GS Rambler, μιας πρότυπης μοτοσικλέτας με στοιχεία από τις BMW R1200 R και R1200 GS, εξωτερικά τουλάχιστον, καθώς έχει επανασχεδιαστεί για οδήγηση, ως επί το πλείστον, σε μη ασφαλτοστρωμένα τμήματα.

Η βασική αρχή στην δημιουργία της Rambler ήταν να προσεγγίσουν ένα μεγάλο GS με κατεύθυνση, όσον το δυνατόν περισσότερο, προς το Enduro και παρά το γεγονός ότι είναι μια μοτοσικλέτα 1.200 κυβικών με εναλλακτικές αναρτήσεις και έναν τεράστιο boxer κινητήρα, κατάφεραν να μειώσουν το τελικό της βάρος κάτω από 200 κιλά.

Αρχικά το project ονομαζόταν K 199, αναφερόμενο στο μέγιστο βάρος που θα έπρεπε να φτάσει και όχι μόνο το κατάφεραν αλλά ξεπέρασαν τις προσδοκίες τους, καθώς η Rambler έγινε μία σύγχρονη εκδοχή της θρυλικής HP2 Enduro, ένα από τα ελαφρύτερα BMW R1200 GS που κατασκευάστηκε ποτέ, αγγίζοντας τα 188 κιλά.

 

Το αρχικό σώμα της μοτοσικλέτας έχει εκλείψει και τη θέση του κατέλαβε ένα πλήρες σύνολο με επιρροές από τις enduro μοτοσικλέτες, λιγότερο ογκώδες και ελαφρύτερο, κατασκευασμένο από ανθρακόνημα ενισχυμένο με πλαστικό (CFRP). Ο αρχικός προβολέας έδωσε επίσης την θέση του σε έναν συμβατικό αλογόνου που κρύβεται πίσω από τη μάσκα στο πρότυπο καντράν.

Οι μηχανικοί της Touratech ξεκίνησαν με το σασί και τον κινητήρα από την BMW R1200 R, διότι το πλαίσιο είχε συσταθεί για συμβατικά πιρούνια και όχι για το telelever εμπρόσθιο τμήμα της R1200 GS. Αυτό συνδυάστηκε με την τελική σχέση μετάδοσης κίνησης και έναν περιστρεφόμενο βραχίονα από μία R1200 GS, προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η διαδρομή του συστήματος αναρτήσεως και να αυξηθεί η απόσταση από το έδαφος. Το πλαίσιο εξοπλίστηκε με ένα τριπλό σφιγκτήρα αλουμινίου που κρατά το σύνολο των βελτιωμένων πιρουνιών από ένα F8OO GS Adventure.

Ένα πιρούνι μακράς διαδρομής της Touratech τοποθετήθηκε στις μπουκάλες του F800 GSA και ρυθμίστηκε στα 230 χιλιοστά, ενώ η επίδοση της πίσω ανάρτησης προέρχεται από μιας μακράς διαδρομής 200 χιλιοστών της Extremeshock. Τα ελαστικά Metzeler Karoo 3 των 90/90 μπροστά και 150/70 πίσω συναντούν τα στεφάνια Haan Excel, διαστάσεων 21 ιντσών μπροστά και 17 πίσω. Στο ρόλο της επιβράνδυσης παίρνει την θέση ένας μπροστινός δίσκος 300 χιλιοστών και πίσω ένας 276 χιλιοστών.

Για την βελτίωση της οδηγικής ικανότητας του Rambler εγκατέστησαν ένα πλήρες εργονομικό σύνολο αποτελούμενο από ένα εξαιρετικά ελαφρύ κάθισμα, κατασκευασμένο από πολυουρεθάνιο, εξάτμιση τιτανίου με μέρη ανθρακονήματος της Akrapovič, μπαταρία λιθίου 12 V 4,6 Ah, ελαφρύτερο φιλτρόκουτο, φέρινγκ κατασκευασμένα από ανθρακονήματα με ενισχυμένο πλαστικό, τιμόνι Magura TX, πιο ελαφριούς κεντρικούς κυλίνδρους και αλουμινένια μαρσπιέ για μέγιστη εξοικονόμηση βάρους. Επίσης διαθέτει στενότερο και μικρότερο ντεπόζιτο, το οποίο είναι χωρισμένο σε δύο μέρη. Η μια πλευρά του είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο χωρητικότητας 16,2 λίτρων καυσίμου όπου λειτουργεί και ως υποπλαίσιο για την στήριξη του αναβάτη και του πίσω φτερού, ενώ η άλλη είναι κατασκευασμένη από πλαστικό περίβλημα χωρητικότητας 1,8 λίτρων καυσίμου. Η τάπα βρίσκεται στο πίσω μέρος του καθίσματος.

Δύο πρότυπες μοτοσικλέτες έχουν παραχθεί σε συνεργασία με την BMW Motorrad και είναι πανομοιότυπες. Η μόνη διαφορά μεταξύ τους είναι ο συνδυασμός των χρωμάτων που χρησιμοποιείται: άσπρο/μαύρο/κίτρινο και άσπρο/μπλε/κόκκινο, τα χρώματα της Touratech και της BMW Motorrad αντίστοιχα.

 

Συντάκτης: Δ.Ν.

 

Γκαλερί