Από slide team
Latest posts by Από slide team (see all)

Ο 40ος αγώνας του FIM Endurance World Championship 2016-2017, 24 Hours of Le Mans ολοκληρώθηκε την Κυριακή του Πάσχα στην πίστα Bugatti της Γαλλίας, με την ομάδα GMT94 Yamaha να κατακτά μια ιστορική νίκη, καταγράφοντας ένα νέο ρεκόρ απόστασης κατά τη διεξαγωγή των 860 γύρων.

Η GMT94 αποτελούμενη από τους David Checa, Niccolo Canepa και Mike Di Meglio, ολοκλήρωσε τον αγώνα με διαφορά 19.819 δευτερολέπτων μπροστά από την YART Yamaha Official EWC αποτελούμενη από τους Broc Parkes, Marvin Fritz και Kohta Nozane που κατέκτησε την δεύτερη θέση, ενώ την τελευταία θέση στο βάθρο κατέλαβε η SRC Kawasaki αποτελούμενη από τους Randy de Puniet, Fabien Foret και Mathieu Gines.

Η τελευταία νίκη της Yamaha στο Le Mans 24 Hours ήταν το 2009 με την YART και νωρίτερα το 2005 με την GMT94.

Ο Checa έκανε μια πολύ καλή εκκίνηση, καθώς από την πρώτη στροφή βρέθηκε στην πέμπτη θέση και λίγο αργότερα στην τέταρτη πριν παραδώσει τη σκυτάλη στον Canepa που πέρασε στην τρίτη θέση. Ο Canepa κατάφερε να ανεβάσει τον ρυθμό πριν δώσει την θέση του στον τρίτο αναβάτη τον Di Meglio που συνέχισε τον αγώνα στον ίδιο ρυθμό.

Πίσω από τους προπορευόμενους και συγκεκριμένα στη δεύτερη θέση ακολούθησε η YART, ενώ σε σύντομο χρονικό διάστημα και οι δύο ομάδες απομακρύνθηκαν από τους υπόλοιπους αγωνιζόμενους. Τις πρώτες πρωινές ώρες η Γαλλική ομάδα μείωσε την απόσταση κατά δεκαπέντε δευτερόλεπτα περίπου, ενώ κατά την διάρκεια της αναμέτρησης η GMT94 παρέμεινε στην ηγεσία του αγώνα με διαφορά είκοσι δευτερολέπτων.

Οι περσινή νικητές του Le Mans 24 Hours και πρωταθλητές του EWC (Endurance World Championship) Suzuki Endurance Racing Team (SERT), κέρδισαν επίσης στο EWC 2016/2017, ενώ κατέκτησαν την τέταρτη θεση στο BOL D’OR 24 hours.

Ο David Checa δήλωσε:

«Δεν νομίζω ότι έχω κάνει ποτέ έναν αγώνα όπως αυτόν, ήταν απίστευτος. Θα πρέπει να συγχαρώ την YART, οι αναβάτες της δημιούργησαν έναν   Superbike αγώνα που διήρκεσε 24 ώρες, κάτι το οποίο δεν είναι συνηθισμένο. Όταν μας ενημέρωσαν ότι ο Niccolò δεν αισθανόταν καλά, αποφασίσαμε να συνεχίσουμε να οδηγούμε μέχρι το πρωί, επειδή ο ρυθμός ήταν υψηλός και δεν θέλαμε να διακινδυνεύσουμε να είμαστε εξαντλημένοι στο τέλος. Στο τέλος τα καταφέραμε και για μένα ήταν ένας απίστευτος αγώνας. Εμείς δεν εγκαταλείψαμε ποτέ. Αυτό δείχνει σε όλους ότι η R1 είναι γρήγορη και λειτουργεί καλά και το να προηγείσαι δώδεκα γύρους δείχνει τις δυνατότητες της μοτοσικλέτας καθώς επίσης για το τι είναι ικανά τα Dunlop.»

Γκαλερί

[show_avatar email=3 show_name=true]