- Η Suzuki πάει τα Test Ride στα Ιωάννινα - 14 Σεπτεμβρίου 2023
- Νέο άτοκο χρηματοδοτικό για τη Vespa GTS - 24 Μαΐου 2023
- Test ride με το Yamaha NEO’s Dual Battery σε όλη την Ελλάδα - 24 Μαΐου 2023
Οι ομάδες που θα πρωταγωνιστήσουν στην επόμενη σεζόν του Πρωταθλήματος, κατέλαβαν την Ισπανική πίστα της Αραγονίας. Η Kawasaki KRT, η Ducati Aruba, η Yamaha Pata και η Honda Ten Kate πραγματοποίησαν στις 16/11/2016 τις προγραμματισμένες δοκιμές της πρώτης ημέρας, βγάζοντας τους νέους αναβάτες στην πίστα και εισάγοντας κάποιες νέες τεχνικές λύσεις κατά τη διάρκεια των δοκιμών.
Οι Βρετανοί Johnny Rea και Tom Sykes με τις εργοστασιακές ZX10R Ninja, δοκίμασαν τα νέα εξαρτήματα στο ηλεκτρονικό τμήμα, καθώς και κάποιες μικρές αλλαγές. Ο Tom Sykes ήταν ταχύτερος και σε καλύτερη φόρμα, κάνοντας τον καλύτερο χρόνο της ημέρας, ενώ ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Johnny Rea έμεινε λίγο πίσω, πραγματοποιώντας μόνο λίγους γύρους. Θα πρέπει να επισημάνουμε ότι η Αραγονία είναι η πίστα δοκιμών της ομάδας KRT, οπότε γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητες της Ισπανικής πίστας.
Στην ομάδα της Aruba Ducati, εκτός από τον Chaz Davies θα συμπεριλαμβάνεται και ο Marco Melandri, ο οποίος έκανε την πρώτη του εμφάνιση φορώντας τα επίσημα χρώματα της ομάδας και αυτή η δοκιμή ήταν η απόδειξη για τον πρώην Παγκόσμιο Πρωταθλητή των 250cc, καθώς διεξήχθη μεταξύ των αναβατών που θα είναι οι αντίπαλοί του την ερχόμενη σεζόν. Ο Davies αξιοποίησε την γνώση του για το Panigale και o επίσημος χρόνος του στο 1’50″7 τον κατέταξε μπροστά από τον Melandri, ο οποίος σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1’51″4. Για τον Marco αυτή ήταν η πρώτη του πραγματική δοκιμασία, χωρίς να γνωρίζει ακόμα ούτε πως θα αντιδράσει η μοτοσικλέτα υπό πίεση, ούτε πώς να την χειριστεί για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Η ομάδα της Honda θα αποτελείται από τον νεοεισερχόμενο Nicky Hayden και τον Stefan Bradl, ο οποίος βρίσκεται πολλά χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Grand Prix, έχει κερδίσει έναν τίτλο στη Moto2 και έχει αρκετές σεζόν στο MotoGP με την ομάδα Cecchinello Honda και την εργοστασιακή Aprilia. Οι δύο αναβάτες ωστόσο οδήγησαν την παλιά Fireblade SP, καθώς το νέο μοντέλο θα έρθει τον Ιανουάριο. Ως εκ τούτου, ο Bradl επικεντρώθηκε στην γνωριμία του με τη νέα ομάδα, καθώς και στην κατανόηση των διαφορών ανάμεσα σε μια MotoGP και μια SBK μοτοσικλέτα. Ο Hayden οδήγησε κυρίως για να παραμείνει σε φόρμα και θα συνεχίσει να εργάζεται στενά με την ομάδα.
Αλλαγές επίσης υπάρχουν και στην ομάδα της Pata Yamaha, όχι τόσο σε τεχνικά θέματα αλλά όσον αφορά τους αναβάτες. Ο Alex Lowes και ο Michael Van Der Mark χρησιμοποίησαν την πρώτη ημέρα των δοκιμών στην Αραγονία, κυρίως για να παράσχουν χρήσιμες πληροφορίες στους μηχανικούς. Συγκεκριμένα, ο Van Der Mark εργάστηκε για την κατανόηση των χαρακτηριστικών της νέας του μοτοσικλέτας, η οποία είναι πολύ διαφορετική από την Honda CBR που οδηγούσε μέχρι πρόσφατα.
Συντάκτης: Δ.Ν.