- Η Suzuki πάει τα Test Ride στα Ιωάννινα - 14 Σεπτεμβρίου 2023
- Νέο άτοκο χρηματοδοτικό για τη Vespa GTS - 24 Μαΐου 2023
- Test ride με το Yamaha NEO’s Dual Battery σε όλη την Ελλάδα - 24 Μαΐου 2023
Η Επιτροπή του Grand Prix, αποτελούμενη από τους κ.κ. Carmelo Ezpelet, Ignacio Verneda, Herve Poncharal, Takanao Tsubouchi, Carlos Ezpeleta και Mike Trimby σε μια συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στις 15 Δεκεμβρίου 2016, έλαβε τις ακόλουθες αποφάσεις.
Τεχνικοί Κανονισμοί – Κατηγορία MotoGP 2017
Αυτόματη Ανίχνευση Τύπου Ελαστικών
Σε συνεργασία με την Michelin και τους κατασκευαστές της κατηγορίας MotoGP, θα εφαρμοστεί ένα νέο σύστημα που θα επιτρέπει την αυτόματη ανίχνευση των ελαστικών που χρησιμοποιούν οι αναβάτες και οι εν λόγω πληροφορίες θα είναι διαθέσιμες σε όλους τους αναβάτες και τις ομάδες, καθώς και στους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς. Η ανίχνευση των ελαστικών γίνεται με τη βοήθεια της ασύρματης τεχνολογίας. Στη συνέχεια η πληροφορία τροφοδοτείται σε μια μονάδα ελέγχου κινητήρα (ECU) και κατευθύνεται προς το σύστημα ανίχνευσης που ενημερώνεται μέσω μιας αναβαθμισμένης έκδοσης του ενιαίου λογισμικού.
Διάθεση ελαστικών
Για την αντιμετώπιση ενός αντιληπτού προβλήματος που επηρεάζει τους αναβάτες που προχωρούν από την QP1 στην QP2, οι δύο αναβάτες που εμπλέκονται θα είναι πλέον σε θέση να επιλέξουν ένα συγκεκριμένο μαλακό πίσω ελαστικό (slick). Ο συνολικός αριθμός των ελαστικών που διατίθεται σε τέτοιους αναβάτες παραμένει αμετάβλητος.
Προσθήκη – Διάθεση ελαστικών
Στις πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν, σχετικά με τις αποφάσεις της Επιτροπής Grand Prix στη Μαδρίτη τον Δεκέμβριο, αναφέρεται ότι ο μέγιστος αριθμός των βρόχινων και στεγνών ελαστικών παραμένει αμετάβλητος. Αυτό ήταν εσφαλμένο. Ο μέγιστος αριθμός των βρόχινων ελαστικών έχει αλλάξει σε πέντε μπροστινά και έξι πίσω. (Η Διεύθυνση του αγώνα μπορεί ακόμη να εγκρίνει την διάθεση ενός επιπλέον εμπρόσθιου και πίσω ελαστικού, όταν οι πρακτικές και κατατακτήριες δοκιμές πραγματοποιούνται υπό συνθήκες βροχής).
Συντάκτης: Δ.Ν.