Από slide team
Latest posts by Από slide team (see all)

Ανακάλυψε την Cruiser πλευρά της ζωής!

Η σειρά προϊόντων, DAYTONA by Zontes, X310, R310 και T310 έχουν κερδίσει το ενδιαφέρον του κοινού στην κατηγορία διπλωμάτων Α2. Μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα καθώς και πολλά περιφερειακά, με την κάθε μία, να φέρει τα δικά της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, που τις εντάσσουν σε διαφορετικούς τύπους. Η X310 είναι η Sport Touring έκδοση, η R310 η Naked και η T310 Street Adventure.

Η νέα πρόταση της DAYTONA ονομάζεται V310. Πρόκειται για την Cruiser έκδοση της σειράς. Διαθέτει φουτουριστική σχεδίαση, έξω από τα συνηθισμένα, και κορυφαίο τεχνολογικό εξοπλισμό. Στοχεύει στην άνεση, με δυνατότητες να σε ταξιδέψει και σε εκτός πόλης διαδρομές.

Μία έκδοση που τα έχει όλα. Πλήρης από κάθε άποψη, η V310 φέρει χαρακτηριστικά που όμοια δεν συναντώνται αλλού, σε αυτήν την κατηγορία Cruiser οχημάτων.

Keyless Σύστημα Ελέγχου

Ένα ηλεκτρονικό κλειδί/πομπός επικοινωνεί με τη μοτοσυκλέτα, όταν βρεθεί σε απόσταση 1,5 μέτρου. Η μοτοσυκλέτα αναγνωρίζει το ειδικό κλειδί και αυτόματα ενεργοποιεί τα χειριστήρια για να την ξεκλειδώσει ο αναβάτης και να την εκκινήσει.

Έγχρωμη TFT-LCD Οθόνη

Η V310, διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT-LCD με ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας χειροκίνητα ή αυτόματα, ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον. Διαθέτει τέσσερα εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει.

Full LED Φωτιστικά σώματα

Τα φωτιστικά σώματα της V310 είναι τύπου LED από την OSRAM και εκπέμπουν φυσικό φωτισμό. Βυθισμένα στο εμπρός φανάρι και στο επάνω τμήμα του, σαν ενιαίο και συνοφρυωμένο φρύδι, βρίσκονται τα φώτα μέρας (DRL). Η ουρά είναι δυναμική και αιχμηρή με δύο ενσωματωμένα τοξοειδή φωτιστικά σώματα στις άκρες και ένα κεντρικό, κάθετα τοποθετημένο, λεπτό σώμα πέδησης.

Έλεγχος Χειριστηρίων

Μοντέρνοι και εύχρηστοι διακόπτες, όπως ηλεκτρικό άνοιγμα καλύμματος ρεζερβουάρ, ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας και ηλεκτρικό ξεκλείδωμα τιμονιού, βρίσκονται τοποθετημένοι αριστερά και δεξιά στο τιμόνι, εύκολα ορατοί (με διακριτικό κρυφό φωτισμό) κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Μοναδικό κάθισμα & θέση οδήγησης

Η σέλα χυτής σχεδίασης δημιουργεί δύο επίπεδα και το ύψος της επιτρέπει και σε αναβάτες με χαμηλότερο ανάστημα να πατήσουν με άνεση στο έδαφος και τα δυο τους πόδια. Η εξαιρετικά εργονομική θέση οδήγησης, με τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ αλουμινίου 3 θέσεων,  θα εξυπηρετήσει τον αναβάτη οποιουδήποτε αναστήματος. Ο συνεπιβάτης θα ταξιδέψει ξεκούραστα χάρη στην υψηλής σχεδίασης πίσω πλάτη, με βάση από κράμα αλουμινίου και  μαξιλάρι από καουτσούκ σε υφή δέρματος, καθιστώντας το λειτουργικό και πρακτικό.

Διπλή θύρα USB

Η V310 διαθέτει, κοντά στο τιμόνι, διπλή θύρα USB με έξοδο 2.1Α, για γρήγορη φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα.

Κινητήρας

Η V310 είναι εξοπλισμένη με το γνωστό τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα της σειράς των 312κ.εκ με ισχύ 35,4 ίππους στις 9.500 σ.α.λ, που κινεί και τα άλλα μοντέλα της σειράς. Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και λίπανση ξηρού κάρτερ, προσφέρει μέγιστη ροπή 30Nm στις 7.500 σ.α.λ. Το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού είναι της Delphi και διαθέτει σασμάν 6 σχέσεων ταχυτήτων. Η με υψηλή σχέση συμπίεσης 12.5:1 λειτουργία του κινητήρα, προσφέρει υψηλές επιδόσεις με χαμηλότερη κατανάλωση.

Διπλή Χαρτογράφηση

Με διπλή χαρτογράφηση, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο λειτουργίες, την “Ε” (eco) για εξοικονόμηση καυσίμου και την “S” για γρήγορη sport λειτουργία. Ακόμη και όταν έχει επιλεγεί η λειτουργία eco, η χαρτογράφηση προσαρμόζεται αυτόματα στη sport, όταν οι στροφές του κινητήρα ξεπεράσουν τις 7.000σ.α.λ., για να αποφύγει ο αναβάτης πιθανή κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Κατά τη λειτουργία εξοικονόμησης καυσίμου η κατανάλωση κυμαίνεται στα 3,5 l/100km ενώ στη sport στα 3,79 l/100km.

Συμπλέκτης Ολίσθησης

Η V310 φέρει συμπλέκτη ολίσθησης. Πρακτικά, κάνει το φρενάρισμα ήπιο και τη συμπεριφορά τής μοτοσυκλέτας πιο σταθερή και προβλέψιμη, σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, μειώνοντας το φρένο κινητήρα, ενώ δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.

Ελαστικά Radial και Τροχοί Αλουμινίου

Η V310 διαθέτει ζάντες από ελαφρύ αλουμίνιο με ειδική εσωτερική σχεδίαση που εξασφαλίζει υψηλή ανθεκτικότητα. Μπροστά ο τροχός είναι 3,5”x17” με ελαστικό 110/70R17 και πίσω 5” x 17” με ελαστικό 180/55R17.

Το μεγάλο πίσω ελαστικό, πλάτους 180mm, είναι τύπου radial, ώστε να μεγιστοποιείται η επιφάνεια επαφής σε μεγάλες κλίσεις.

Σύστημα πέδησης ABS της BOSCH

Η V310 είναι εφοδιασμένη με το πιο πρόσφατο σύστημα ABS της BOSCH 9.1M. Το σύστημα πέδησης προσφέρει εμπιστοσύνη στον αναβάτη, ενώ για τους πιο έμπειρους που θα κινηθούν και σε εκτός δρόμου συνθήκες, υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS.

Κρυφή απόληξη εξάτμισης

Η εξαιρετικής σχεδίασης εξάτμιση με το κυψελωτό τελικό, εφαρμόζει στο κάτω τμήμα του πλαισίου της V310, κρατώντας χαμηλά το κέντρο βάρους και επιτυγχάνοντας βέλτιστη κατανομή βάρους αριστερής και δεξιάς πλευράς της μοτοσυκλέτας. Είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, ανθεκτικό σε υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες,  εξασφαλίζοντας μεγάλη διάρκεια ζωής.

Πλαίσιο & Αναρτήσεις

Η V310 φέρει ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, με standard προστατευτικά “μανιτάρια”. Στο πίσω τμήμα από το ενισχυμένο ψαλίδι αλουμινίου ειδικής χύτευσης, ξεκινά το φτερό/βάση πινακίδας, με το στήριγμά του να είναι κατασκευασμένο από κράμα αλουμινίου. Το σύστημα αναρτήσεων αποτελείται από διπλό πίσω αμορτισέρ διαδρομής 67mm, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και  ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά 145mm διαδρομής και 37mm πάχους.

*Δελτίο Τύπου Gorgolis

Γκαλερί

 

V310  –  Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 4Τ, 4V, ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ, 2ΕΕΚ (D.O.H.C.)
ΨΥΞΗ ΥΔΡΟΨΥΚΤΟ
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ 80.0mm x 62.0mm
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ E.F.I. (DELPHI)
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 3.5 l/100km (eco) – 3.79 l/100km (sport)
ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 14 L
LxWxH 2124 x 860 x 1145 mm
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ 1492 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 720 mm
ΙΧΝΟΣ 170 mm
ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ 30º
ΒΑΡΟΣ 175 kg
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ 35.4 PS / 9500 rpm
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ 30 Nm / 7500 rpm
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ 12.5:1
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 130 km/h
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΙΖΑ
ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ LED
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ /ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ) ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΠΙΡΟΥΝΙ  (145mm/ 37mm)
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ  (ΔΙΑΔΡΟΜΗ) ΔΙΠΛΟ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ (67mm)
ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ ΔΙΣΚΟΣ 300 mm + ABS
ΟΠΙΣΘΙO ΦΡΕΝΟ ΔΙΣΚΟΣ 230 mm + ABS
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟΣ ΤΡΟΧΟΣ 110/70-17 (54S)  RADIAL
ΟΠΙΣΘΙOΣ ΤΡΟΧΟΣ 180/55-17 (73S)  RADIAL
ΜΕΤΑΔΟΣΗ 6 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ
ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 42/14