- 2ο Adventure Meeting 2023 - 21 Σεπτεμβρίου 2023
- Η Suzuki πάει τα Test Ride στα Ιωάννινα - 14 Σεπτεμβρίου 2023
- Νέο άτοκο χρηματοδοτικό για τη Vespa GTS - 24 Μαΐου 2023
Από τη σεζόν 2017, οι παραδοσιακές κατηγορίες Supersport, Superbike και Superstock 600 και 1000 θα συνοδεύονται από μια νέα, την Supersport 300, η οποία θα είναι αφιερωμένη στους νέους ανθρώπους (κατώτατο όριο ηλικίας 15 ετών) και θα προορίζεται για σπορ μοτοσικλέτες στην Α2.
Η λίστα των μοτοσικλετών είναι προσωρινή, καθώς διάφορα μοντέλα θα πρέπει να ενημερωθούν και να εισαχθούν με τους νέους κανονισμούς του Euro 4 (οι οποίοι θα ισχύουν στην Intermot), και περιλαμβάνουν τις Honda CBR 500R, Kawasaki Ninja 300, YamahaYZF–R3 και KTM RC 390. Επίσης, υπάρχει ένας ελάχιστος συντελεστής βάρους (σε κατάσταση λειτουργίας) για την εξισορρόπηση της απόδοσης, δηλαδή 150kg για CBR, 140Kg για δικύλινδρο 300cc και 136Kg για μονοκύλινδρο KTM.
Τα ελαστικά θα πρέπει να περιορίζονται στα δύο σετ (με ρύθμιση μονού ελαστικού, όπως στις άλλες κατηγορίες), ενώ για τον κινητήρα θα ισχύσει ο κανονισμός που προβλέπεται και στην κατηγορία Superstock. Επίσης, οι αναρτήσεις θα πρέπει να είναι αυτές που παρέχονται από τον κατασκευαστή στο kit.
Λίγα λόγια από τον Vito Ippolito, FIM President:
«Η ιδέατης SSP 300, είναι να δημιουργηθεί ένα σημείο αναφοράς που θα ακολουθείται από τα επιμέρους Εθνικά Πρωταθλήματα. Θα θέλαμε να προσφέρουμε ένα οργανωμένο και ισορροπημένο περιβάλλον όπου θα μπορούν να εξελιχθούν τα μελλοντικά ταλέντα και οι κατασκευαστές μπορούν να συνοδεύουν τα νέα ταλέντα στα πρώτα τους βήματα προς μια καριέρα στο υψηλότερο επίπεδο».
Λίγα λόγια από τον Javier Alonso, director of the World Superbike:
«Το concept είναι να έχουμε μια προσιτή κατηγορία για τους νέους. Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για τις μοτοσικλέτες μικρού κυβισμού στο δικό μας σπορ και η νέα κατηγορία World SSP 300 θα καλύψει αυτήν την ανάγκη. Θα προωθηθεί από τους κατασκευαστές ως ένα άμεσο προσβάσιμο πρωτάθλημα, η καλύτερη πλατφόρμα στην οποία θα αναπτυχθούν οι πρωταθλητές του μέλλοντος».
© 2016 Copyright on2wheels
Συντάκτης: Γιάννης Αντωνάρας