Η Triumph επίσημος προμηθευτής κινητήρα στη Μoto 2

Η Βρετανική κατασκευαστική εταιρία Triumph, αποφάσισε να κάνει ένα βήμα μπροστά και να προβεί στην υπογραφεί μιας συμφωνίας που αφορά την προμήθεια κινητήρα στο πρωτάθλημα της Moto2 από το 2019, παίρνοντας τα ηνία από την Honda που παρήγαγε κινητήρες CBR600RR και το συμβόλαιο της οποία είχε παραταθεί μέχρι το τέλος της σεζόν 2018,

Η διοίκηση των αγώνων Motorcycle Grand Prix (FIM), είχε ξεκινήσει την διαδικασία του διαγωνισμού για προμηθευτές κινητήρων, για την ενδιάμεση κατηγορία, από το 2015. Η Honda είχε προμηθεύσει κινητήρες στη κατηγορία Moto2 από την έναρξη του 2010, ως αντικαταστάτης για το World Championship, 250 κυβικών.

Με τις νέες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro4, είδαμε μια σειρά από sport μοτοσικλέτες να τίθενται εκτός παραγωγής, συμπεριλαμβανομένης της φημισμένης CBR600RR της Honda. Με την HRC να μην μπορεί να εγγυηθεί την συνεχή προμήθεια ανταλλακτικών για τον κινητήρα, κρίθηκε απαραίτητη η αναζήτηση ενός νέου προμηθευτή.

Όταν άνοιξε η διαδικασία υποβολής προσφορών, φημολογείται ότι η Αυστριακή εταιρεία KTM ενδιαφερόταν για την κατασκευή κινητήρων για την Moto2, αλλά όχι ως μοναδικός προμηθευτής. Μετά από έναν έντονο συναγωνισμό οι Kawasaki, MV Agusta και Triumph, αποτέλεσαν τα φαβορί για την αντικατάσταση της Honda.

Η  συμφωνία μεταξύ της Dorna και την Triumph άρχισε να γίνεται γνωστή πέρυσι, στο Βρετανικό MotoGP, όμως οι υπεύθυνοι θέλησαν να κρατήσουν μακριά τα δημοσιεύματα μέχρι την υπογραφή της τελικής συμφωνίας της Dorna με την εταιρεία Hinckley.

Η Triumph αναμένεται να χρησιμοποιήσει έναν τρικύλινδρο κινητήρα 750 ή 765 κυβικών, ενδεχομένως πιο μικρό σε σύγκριση με τον τρέχοντα CBR600RR. Εξαιτίας αυτού, οι κατασκευαστές σασί THW Moto2, Kalex, KTM, Tech 3, Suter και οποιοιδήποτε άλλοι που πιθανότητα θα συμμετάσχουν πριν από το 2019, θα πρέπει να επανασχεδιάσουν τις μοτοσικλέτες τους, προκειμένου να «φιλοξενήσουν» τον νέο κινητήρα.

Story: Σταύρος Κρασσάς