- Η Suzuki πάει τα Test Ride στα Ιωάννινα - 14 Σεπτεμβρίου 2023
- Νέο άτοκο χρηματοδοτικό για τη Vespa GTS - 24 Μαΐου 2023
- Test ride με το Yamaha NEO’s Dual Battery σε όλη την Ελλάδα - 24 Μαΐου 2023
Η Team Mugen παρουσίασε την έκτη έκδοση της Shinden Roku στο 44ο Tokyo Motor Cycle Show 2017, την αναβαθμισμένη ηλεκτρική αγωνιστική μοτοσικλέτα που θα προσπαθήσει να κατακτήσει την τέταρτη συνεχόμενη νίκη στο Isle of Man TT Zero με αναβάτες τους John McGuiness και Guy Martin (αντικατέστησε τον Bruce Anstey).
Το TT Zero έχει εξελιχθεί σε έναν από τα πιο δημοφιλής αγώνες ηλεκτρικών μοτοσικλετών στον κόσμο, ενισχύοντας το θρυλικό Tourist Trophy που πραγματοποιείται στο Isle of Man κάθε χρόνο από το 1907. Η ηλεκτρική κατηγορία εισήχθη για πρώτη φορά στο ΤΤ με την ονομασία TTXGP το 2009, νικητής της οποίας αναδείχθηκε η ομάδα AGNI Rod Barber. Την επόμενη χρονιά η ονομασία της άλλαξε σε TT Zero και έκτοτε αποτέλεσε αναπόσπαστο μέρος του Tourist Trophy.
Η Mugen εισήλθε στο TT Zero το 2012, λειτουργώντας ουσιαστικά ως συνέταιρος της Honda στην κατηγορία ηλεκτρικών μοτοσικλετών, με αναβάτη τον πολλαπλό νικητή στο Isle of Man TT, John McGuinness. Μετά την κατάκτηση της δεύτερης θέσης στο βάθρο το 2012 και το 2013, η Mugen εξελίχθηκε και κυριάρχησε πλήρως σε κάθε αγώνα με τον McGuinness να κατακτά το TT Zero το 2014 και 2015, ενώ το 2016 νικητής αναδείχθηκε ο Bruce Antsey.
Εκτός από τη νίκη, οι συμμετέχοντες του φετινού TT Zero θα πρέπει να έχουν στραμμένη την προσοχή τους στη μέση ταχύτητα που έχει καθοριστεί στα 193 χλμ/ώρα. Τα 140 χλμ/ώρα που έθεσε ο Robert Barber όταν κατέκτησε τη νίκη στο TTXGP το 2009, οδήγησαν τις ηλεκτρικές μοτοσικλέτες σε ένα νέο ρεκόρ τα 192 χλμ/ώρα που πέτυχε ο McGuinness την περασμένη χρονιά πάνω στην Mugen Shinden Go 2016.
Η Mugen Shinden Roku, η ονομασία της οποίας προέρχεται από τους ιαπωνικούς αριθμούς (“roku” σημαίνει έξι) φαίνεται να είναι διαφορετική από τις εκδόσεις των προηγούμενων ετών. Αν και η εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει πολλά, όσον αφορά τις τεχνικές προδιαγραφές, αναμένουμε ότι οι διαφορές θα αφορούν τον ηλεκτρικό κινητήρα, καθώς το πλαίσιο από ανθρακόνημα και όλα τα όργανα κύλισης, συμπεριλαμβανομένων αναρτήσεις και φρένων, φαίνεται να είναι ταυτόσημα με την έκδοση του περασμένου έτους. Ωστόσο πληροφορίες που έχουν κυκλοφορήσει αναφέρουν ότι θα υπάρχει μια ελάχιστη μείωση του βάρους της από τα 250 κιλά στα 248, καθώς επίσης ότι θα διαθέτει νέες μπαταρίες και νέο μετατροπέα.
Γκαλερί
[show_avatar email=2 show_name=true]