Η Έκθεση Μοτοσικλέτας της Verona ήταν η τέλεια σκηνή για την παρουσίαση της R 18 Aurora βασισμένη στην εμβληματική BMW R 18, η οποία προσέλκυσε το ενδιαφέρον Ιταλών και Ευρωπαίων φίλων του customizing.

Πρόκειται για το αποτέλεσμα συνεργασίας της BMW Motorrad Ιταλίας και του δικτύου εμπόρων της με κάποια εμβληματικά ονόματα. Η R 18 Aurora, δημιουργήθηκε από την Garage 221 σε συνεργασία με την BMW Motorrad Roma.

Η ιδέα και η επιθυμία της Garage 221 για τη δημιουργία μιας custom μοτοσικλέτας βασισμένης στην BMW R 18 γεννήθηκε πριν από αρκετό καιρό, όταν αυτή παρουσιάστηκε στην Έκθεση EICMA 2019. Οι γραμμές της νέας BMW cruiser, καινοτόμες και ταυτόχρονα παραδοσιακές, άξιζαν κάποια «συμπληρωματικά στοιχεία, πιστά στην φιλοσοφία των μοντέλων BMW Motorrad Heritage, ξεκινώντας από τις απαλές γραμμές του ρεζερβουάρ μέχρι τα χαρακτηριστικά σχήματα του boxer», όπως δήλωσε ο Pier Francesco Marchio της Garage 221.

Το project επικεντρώθηκε αρχικά στη μελέτη διαφορετικών τμημάτων της μοτοσικλέτας, ενώ είχε καταστεί σαφές ότι τα νέα στοιχεία έπρεπε να συνδέονται μεταξύ τους σε μία μοναδική αρμονία γραμμών, εμπνευσμένη από τα cruisers της δεκαετίας του 1970, που ανέκαθεν προσέλκυαν το ενδιαφέρον του Pier Francesco λόγω της ‘εντυπωσιακής αισθητικής ροής τους’. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της BMW R 18 Aurora της Garage 221 είναι τα εκτεταμένα φτερά που εδράζονται πολύ κοντά στους τροχούς με βάσεις τύπου “batwing”, αφήνοντας χώρο να αναδειχθεί το κεντρικό σώμα της μοτοσικλέτας.

 

Μία custom και βαθιά παραδοσιακή μοτοσικλέτα BMW .

Οι μετατροπές που υιοθέτησε η Garage 221για τη δημιουργία της R 18 Aurora βασίστηκαν στην εμπειρία της από τον κόσμο της BMW και κάθε τι που έχει χρησιμοποιηθεί προέρχεται από άλλα μοντέλα της BMW Motorrad. Η σέλα είναι δανεισμένη από μία BMW 1200 C του 2005, οι βάσεις του φέρινγκ τύπου Batwing κατασκευάστηκαν από βάσεις φλάς της BMW R 100 του 1982 και ένα τμήμα του πίσω πλαισίου της BMW K 75 του 1991. Ακόμα και για το χρώμα της μοτοσικλέτας, ως σημείο αναφοράς χρησιμοποιήθηκε ο κωδικός μιας 1983 BMW RT 100, με εξατομίκευση των αποχρώσεων και της έντασης των γραφικών. Οι βάσεις των εμπρός και πίσω φτερών, αλλά και οι βραχίονες έδρασης της πινακίδας κυκλοφορίας είναι αποκλειστικά χειροποίητες.

Οι εξατμίσεις κατασκευάστηκαν σε συνεργασία με την Leo Vince, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον ήχο, ώστε να γίνει ακόμα πιο γεμάτος και ελκυστικός. Η σχεδίασή τους είναι ειδικά μελετημένη για να προσδίδει ένα πιο προσωπικό και μυώδες ύφος στο κεντρικό τμήμα της R 18. Το προστατευτικό του ψυγείου λαδιού της R 18 Aurora χαρίζει μία αριστοκρατική φυσική πινελιά, εμπνευσμένη από τη μάσκα των αυτοκινήτων BMW της δεκαετίας του 1960. «Χρειάστηκε να δουλέψουμε σκληρά», δήλωσε ο Pier Francesco, «αλλά το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Η ανάγλυφη βαφή των καλυμμάτων των κυλινδροκεφαλών, των αυλών εισαγωγής, του εμπρός κεντρικού τμήματος και της μάσκας στο ψυγείο λαδιού δένει αρμονικά με το μπλοκ των κυλίνδρων και τα γρανάζια τελικής μετάδοσης».

Αποποίηση ευθύνης.

Τα οχήματα που απεικονίζονται μπορεί να τροποποιούνται και να εξοπλίζονται με αξεσουάρ τρίτων και/ή εξαρτήματα ιδιοκατασκευής τα οποία δεν κατασκευάζονται, δεν διανέμονται και δεν δοκιμάζονται από την BMW. Η BMW ουδεμία ευθύνη φέρει για τις μετατροπές (συμπεριλαμβανομένης της τοποθέτησης, των χαρακτηριστικών και των αξεσουάρ που απεικονίζονται). Σημείωση: Η τροποποίηση οχημάτων παραγωγής (συμπεριλαμβανομένης της τοποθέτησης και της χρήσης αξεσουάρ τρίτων ή εξαρτημάτων ιδιοκατασκευής) μπορεί να επηρεάσει την οδική συμπεριφορά! Η χρήση οχημάτων μας που έχουν τροποποιηθεί πραγματοποιείται με δική σας ευθύνη.

¦ Δελτίο Τύπου BMW Motorrad ¦
Γκαλερί