- 2ο Adventure Meeting 2023 - 21 Σεπτεμβρίου 2023
- Η Suzuki πάει τα Test Ride στα Ιωάννινα - 14 Σεπτεμβρίου 2023
- Νέο άτοκο χρηματοδοτικό για τη Vespa GTS - 24 Μαΐου 2023
Τα μοντέλα Sport Heritage της Yamaha έχουν πραγματικά αιχμαλωτίσει τη φαντασία των αναβατών που εκτιμούν τις μοτοσικλέτες με χαρακτήρα, οι οποίες συνδυάζουν την αυθεντική ιστορική κληρονομιά με τη σύγχρονη τεχνολογία και το διαχρονικό στυλ.
Κάθε μία από αυτές τις μοτοσικλέτες έχει δημιουργηθεί με τη φιλοσοφία “Faster Sons”, βάσει της οποίας κατασκευάζουμε συναρπαστικές μοτοσικλέτες με ιδιαίτερο στυλ, οι οποίες αποδίδουν φόρο τιμής στα κλασικά σχέδια μοτοσικλετών από το παρελθόν μας και, ταυτόχρονα, παρέχουν σύγχρονες επιδόσεις και εμπειρίες οδήγησης.
Για το 2016, η Yamaha έχει βάλει στόχο να επεκτείνει την ιδιαίτερα επιτυχημένη κατηγορία μοτοσικλετών Sport Heritage με την άφιξη της νέας SCR950, μιας V-twin με κομψή και θεληματική εμφάνιση που κρύβει μέσα της το διαχρονικό πνεύμα της θρυλικής street scrambler.
Τη δεκαετία του 1960, η street scrambler ήταν το κατάλληλο μοντέλο για αναβάτες που αναζητούσαν μια απλή, κομψή και σκληροτράχηλη μοτοσικλέτα, η οποία θα μπορούσε να κινείται άνετα μέσα στην πόλη και θα χειριζόταν χωρίς πρόβλημα τις εξορμήσεις στην ύπαιθρο τα σαββατοκύριακα. Αυτές οι μηχανές ήταν η επιτομή του ελεύθερου και χαλαρού πνεύματος εκείνης της δεκαετίας που άφησε εποχή, ενώ η ψυχή τους συνεχίζει να ζει μέσα στη νέα SCR950.
Εξοπλισμένη με έναν δυναμικό αερόψυκτο κινητήρα V-twin υψηλής ροπής που είναι τοποθετημένος μέσα σε σωληνωτό χαλύβδινο πλαίσιο, αυτή η όμορφη νέα street scrambler της Yamaha απευθύνεται στη σημερινή γενιά μοτοσικλετιστών, που θέλουν μια πραγματική μοτοσικλέτα κατασκευασμένη για απόλαυση.
Η νέα Yamaha SCR950 καταφέρνει να συνδυάζει την ομορφιά του “παλιού” με τη σύγχρονη σχεδίαση και τεχνολογία χάρη στο φαρδύ, ενισχυμένο τιμόνι, τα στεφάνια αλουμινίου και τις ακτινωτές ζάντες, αλλά και τα ελαστικά υψηλής αντοχής και τις φυσούνες στο μπροστινό πιρούνι. Η ψηλή σέλα με επίπεδο προφίλ εξασφαλίζει ανυψωμένη θέση για τον αναβάτη και μεγάλη ελευθερία κινήσεων. Υπάρχει επίσης ένας νέος, μεγαλύτερος πίσω τροχός 17 ιντσών που παρέχει ψηλότερη θέση οδήγησης και αυξημένη απόσταση από το έδαφος για βελτιωμένη αίσθηση χειρισμού.
SCR950 – Επισκόπηση προϊόντος
- Μοντέρνα νέα μοτοσυκλέτα scrambler V-twin για την πόλη
- Σχεδιασμένη με τη φιλοσοφία “Faster Sons”
- Διαχρονικό στυλ με Ιαπωνική αξιοπιστία
- Ψηλή και επίπεδη σέλα για ενεργητική θέση οδήγησης
- Μεταλλικά εξαρτήματα που ενισχύουν το γνήσιο χαρακτήρα της
- Σύγχρονη τεχνολογία με υψηλή κατασκευαστική αρτιότητα
- Δυναμική απόδοση ισχύος από τον κινητήρα V-twin, ο οποίος διαθέτει ιδιαίτερο χαρακτήρα
- Γνήσια ιστορική κληρονομιά με σύγχρονη σχεδίαση
- Σχεδιασμένη για προσαρμογές
Αερόψυκτος κινητήρας V-twin 60 μοιρών
Ο αερόψυκτος κινητήρας V-twin 60 μοιρών έχει συμπαγείς διαστάσεις, ολόμαυρο φινίρισμα και παρέχει υψηλή ισχύ και ροπή, ώστε να μπορεί η SCR950 να ανταποκρίνεται επάξια και να προσφέρει διασκέδαση σε οποιεσδήποτε συνθήκες.
Η εμβληματική διάταξη κυλίνδρων V-twin τονίζει τη διαχρονική “ρετρό” εμφάνιση της SCR950, ενώ εσωτερικά ο κινητήρας απολαμβάνει τα προνόμια της πλέον πρόσφατης μηχανολογικής σχεδίασης. Αυτός ο compact κινητήρας διαθέτει ελαφριά σφυρήλατα έμβολα, ιδανική μάζα στροφάλου και τετραβάλβιδες κεφαλές με ημισφαιρικούς θαλάμους καύσης (pent roof) και παρέχει ροπή 79,5 Nm (8,1 kg-m) μόλις στις 3.000 σ.α.λ. Η κορυφαία στην κατηγορία απόδοση ροπής παρέχει στον αναβάτη της SCR950 τη δυνατότητα να επιταχύνει έντονα με κάθε σχέση μετάδοσης ξεκινώντας από χαμηλές στροφές και εξασφαλίζει σε αυτήν την μοτοσικλέτα street scrambler με κινητήρα V-twin εξαιρετική απόδοση στα τυπικά αστικά περιβάλλοντα με τις συνεχείς στάσεις-εκκινήσεις.
Σωληνωτός, χαλύβδινος σκελετός scrambler
Ακριβώς όπως οι αυθεντικές street scrambler της δεκαετίας του 1960, η SCR950 είναι εξοπλισμένη με χαλύβδινο διπλό σκελετό βάσης βαμμένο σε μαύρο χρώμα, ο οποίος τονίζει την αυθεντική ιστορική κληρονομιά και τη σκληροτράχηλη όψη της μοτοσικλέτας. Το υποπλαίσιο είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να χωρά την ψηλότερη διπλή σέλα με επίπεδο προφίλ, η οποία προσφέρει μια μεγάλη γκάμα θέσεων οδήγησης για κάθε περίσταση, από τις χαλαρές διαδρομές μέσα στην πόλη μέχρι τη γρήγορη οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους και τις ξεκούραστες βόλτες στην επαρχία τα σαββατοκύριακα.
Πλαισιωμένη εξάτμιση “2 σε 1” με σιγαστήρα κεκλιμένο προς τα πάνω
Το σύστημα της εξάτμισης της SCR950 διαθέτει σωλήνα παροχής με διάταξη “2 σε 1”, ο οποίος καταλήγει σε έναν κοντό κεκλιμένο σιγαστήρα που τονίζει την όψη scrambler της μοτοσικλέτας. Καθώς διαθέτει μικρή θερμική ασπίδα και καπάκι, ο σιγαστήρας εκπέμπει έναν πλούσιο ήχο χαμηλής συχνότητας, ενώ ο ενσωματωμένος τριοδικός καταλύτης εξασφαλίζει τη συμμόρφωση με τα πρότυπα EU4 για τις εκπομπές καυσαερίων.
Χαρακτηριστικά της σχεδίασης scrambler
Οι μοτοσικλέτες street scrambler συνδυάζουν ιδανικά την απλότητα, την ευελιξία και τη διασκέδαση – και το πλαίσιο της SCR950 έχει επίσης σχεδιαστεί για να παρέχει μια άνετη και απολαυστική εμπειρία οδήγησης. Το φαρδύ τιμόνι διαθέτει συγκολλημένη εγκάρσια ράβδο που τονίζει την όψη scrambler και με την ελαφρώς κεκλιμένη προς τα πίσω διάταξή του παρέχει χαλαρή και όρθια θέση οδήγησης αλλά και μεγάλο βαθμό ευκολίας χειρισμού.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου σε σχήμα “δάκρυ” χωρίς φλάντζα μαρτυρά την υψηλής ποιότητας κατασκευή αυτής της μοδάτης V-twin μοτοσικλέτας και χάρη στη χωρητικότητα των 13,2 λίτρων εξασφαλίζει χρήσιμη αυτονομία.
Ζάντες αλουμινίου και πίσω τροχός 17 ιντσών
Η SCR950 διαθέτει ακτινωτούς τροχούς με στεφάνι αλουμινίου – κάτι που αποτελεί προϋπόθεση για κάθε μηχανή scrambler – ενώ τα ελαστικά υψηλής αντοχής της Bridgestone, με το επιθετικό τους μοτίβο τύπου μπλοκ, είναι κατασκευασμένα για να ανταποκρίνονται σωστά τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα. Η SCR950 επωφελείται επίσης από το μεγάλο ακτινωτό πίσω τροχό 17 ιντσών, ο οποίος συνεισφέρει στην επίτευξη του μεγαλύτερου ύψους της σέλας (830 mm) και παρέχει βελτιωμένη αίσθηση χειρισμού και αυξημένη απόσταση από το έδαφος.
Ανάρτηση με ομαλή συμπεριφορά
Το συμβατικό μπροστινό πιρούνι διαθέτει σωλήνες 41 mm και προσφέρει αίσθηση πολυτελούς ανάρτησης με διαδρομή 135 mm, ενώ οι ανθεκτικές ελαστικές φυσούνες προστατεύουν από τα χώματα και τη σκόνη. Στο πίσω μέρος, τα διπλά αμορτισέρ διαθέτουν δοχεία τύπου piggyback, ενώ η απόσβεση και τα ελατήρια έχουν ρυθμιστεί από το εργοστάσιο με τρόπο που να εξασφαλίζουν ομαλή και σταθερή κίνηση του πίσω τροχού κατά 110 mm.
Στα άλλα σημαντικά χαρακτηριστικά αυτής της μηχανής scrambler υψηλής ροπής για την πόλη είναι τα δισκόφρενα 298 mm τύπου μαργαρίτας μπροστά και πίσω και το στρογγυλό ταχύμετρο με οθόνη LCD και φιμέ φακό, ενώ, για πρόσθετη πρακτικότητα, η SCR950 διαθέτει θήκη αποθήκευσης κάτω από τη νέα επίπεδη διπλή σέλα.
Χαρακτηριστικά της SCR950
- Αερόψυκτος κινητήρας V-twin 60 μοιρών 942 κ.εκ.
- Κορυφαία στην κατηγορία απόδοση ροπής: 79,5 Nm (8,1 kgm) στις 3.000 σ.α.λ.
- Κιβώτιο 5 ταχυτήτων με αθόρυβη μετάδοση κίνησης μέσω ιμάντα χαμηλών απαιτήσεων συντήρησης
- Λεπτή και επίπεδη διπλή σέλα χαμηλού προφίλ με αυξημένο ύψος 830 mm
- Ακτινωτός μπροστινός τροχός 19 ιντσών και πίσω τροχός 17 ιντσών
- Απόσταση από το έδαφος 145 mm
- Φαρδύ τιμόνι τύπου scrambler και εγκάρσια ράβδος
- Ζάντες αλουμινίου
- Ελαστικά υψηλής αντοχής Bridgestone, TW101 100/90-19 μπροστά και TW152 140/80-17 πίσω
- Πλευστός δίσκος 298 mm τύπου μαργαρίτας μπροστά, δίσκος 298 mm τύπου μαργαρίτας πίσω
- Χαλύβδινα φτερά εμπρός και πίσω
- Μαύρος κινητήρας και εξαρτήματα
- Ρεζερβουάρ καυσίμου 13,2 λίτρων χωρίς φλάντζα με εντυπωσιακό χρωματικό συνδυασμό
- Πλευρικά καλύμματα πινακίδας αριθμού με στυλ ρετρό
- Στρογγυλό πίσω φως LED
- Στρογγυλό ταχύμετρο με οθόνη LCD και φιμέ φακό
- Αλουμινένια μαρσπιέ
- Διπλά πίσω αμορτισέρ με δοχείο, ειδικά ρυθμισμένα για το συγκεκριμένο μοντέλο
- Μπροστινό πιρούνι 41 mm με ομαλή κίνηση και ελαστικές φυσούνες
- Διαδρομή μπροστινής ανάρτησης 135 mm, διαδρομή πίσω ανάρτησης 110 mm
- Εξάτμιση “2 σε 1” με σιγαστήρα κεκλιμένο προς τα πάνω
Θα διατίθεται στα χρώματα Vivid Red και Yamaha Black. Θα είναι διαθέσιμη από τον Φεβρουάριο του 2017.