Άπιαστος ο Dani Pedrosa στον αγώνα της Jerez

Ο 3.000ος αγώνας της ιστορίας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Grand Prix, διεξήχθη στην πίστα της Jerez με τον Dani Pedrosa (Repsol Honda Team) να κυριαρχεί, κατακτώντας την 30η νίκη της καριέρας του στη μεγάλη κατηγορία. Στο βάθρο βρέθηκαν επίσης οι Marc Marquez (Repsol Honda Team) και Jorge Lorenzo (Ducati Team), κατακτώντας την δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Το Ισπανικό Grand Prix ξεκίνησε με τον Pedrosa να κατακτά την holeshot χρησιμοποιώντας ένα medium πίσω ελαστικό και ένα hard μπροστά της Michelin, ενώ τον ακολούθησαν οι Marquez, Andrea Iannone (Team Suzuki Ecstar), Cal Crutchlow (LCR Honda), Maverick Vinales (Movistar Yamaha MotoGP), Johann Zarco (Monster Yamaha Tech 3), Valentino Rossi (Movistar Yamaha MotoGP) και Lorenzo.

Εντός των δύο πρώτων γύρων του αγώνα ο Zarco πέρασε στην τρίτη θέση πίσω από τους αναβάτες της Repsol Honda Team, ενώ στη συνέχεια αναμετρήθηκε με τον  Pedrosa για την διεκδίκηση της δεύτερης θέσης. Ωστόσο πίσω από τους προπορευόμενους άρχισαν να εξελίσσονται διαδοχικές πτώσεις αναβατών. Συγκεκριμένα στην στροφή 11, οι Jack Miller (Estrella Galicia 0,0 Marc VDS) και Alvaro Bautista (Pull&Bear Aspar Team) συγκρούστηκαν και γλίστρησαν έξω από την πίστα, ακολούθησαν οι Crutchlow και Pol Espargaro (KTM Factory Racing) και στη συνέχεια οι Iannone και Tito Rabat (Estrella Galicia 0,0 Marc VDS).

Ο Pedrosa ολοκλήρωσε τον αγώνα με διαφορά 6.136 δευτερολέπτων μπροστά από τον Marquez και 14.767 δευτερολέπτων μπροστά από τον Lorenzo. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Zarco, τον ακολούθησαν οι Andrea Dovizioso (Ducati Team)  και Vinales στην πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα, ενώ την πρώτη δεκάδα οριστικοποίησαν οι Danilo Petrucci (Octo Pramac Racing Ducati),  Jonas Folger (Monster Yamaha Tech 3), Aleix Espargaro (Aprilia Racing Team Gresini) και Rossi, ο οποίος είχε επιβραδύνει τον ρυθμό του λόγω της φθοράς των ελαστικών του.

Ο Dani Pedrosa, δήλωσε:

«Ήταν ένας πολύ ωραίος αγώνας, είμαι πολύ χαρούμενος, όμως δεν ήταν τόσο εύκολο όσο φάνηκε, αλλά το απόλαυσα. Στην αρχή ήμουν πολύ συγκεντρωμένος και ήταν σημαντικό να κάνουμε έναν συγκεντρωμένο αγώνα. Με αυτές τις καιρικές συνθήκες, η πίστα δεν γλίστραγε τόσο όσο στην δοκιμή, ίσως λόγω της θερμοκρασίας. Είμαι πολύ χαρούμενος, το Σαββατοκύριακο ήταν καταπληκτικό. Αυτή η πίστα μου αρέσει πολύ και απόλαυσα τον αγώνα. Στην αρχή θα μπορούσα να πάω πιο γρήγορα, όμως δεν ήθελα να πιέσω το ελαστικό τόσο πολύ. Ο Marquez είχε επιλέξει τα σκληρά ελαστικά και ήξερα ότι θα ήταν πιο δυνατός στο τέλος του αγώνα. Χαίρομαι που κέρδισα αυτόν τον αγώνα για την ομάδα μου, καθώς εργαστήκαμε σκληρά κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών.»

Ο Marc Marquez, δήλωσε:

«Πρώτα απ’ όλα είμαι χαρούμενος που κατέκτησα την δεύτερη θέση. Συνήθως η Jerez είναι για μένα μια από τις πιο δύσκολες πίστες. Το πίσω ελαστικό δούλεψε αρκετά καλά. Στους πρώτους δύο ή τρεις γύρους χρειάστηκε χρόνος για να ζεσταθεί, αλλά ο περιορισμός ήταν το μπροστινό ελαστικό, καθώς το στυλ οδήγησής μου ασκεί μεγάλη πίεση στο φρενάρισμα. Ήταν αρκετά δύσκολος αγώνας, αλλά είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ στο βάθρο. Είμαι περήφανος για την ομάδα μου και το επίπεδό μου σε αυτήν την πίστα. Ο στόχος μας ήταν να βρισκόμαστε σε αυτές τις θέσεις μέχρι την Catalunya, καθώς αυτοί δεν είναι οι αγαπημένοι μου αγώνες.»

Ο Jorge Lorenzo δήλωσε:

«Αυτό ήταν ένα από τα καλύτερα δώρα για τα 30ά γενέθλιά μου. Όλοι γνωρίζουν τις δυσκολίες να είσαι ανταγωνιστικός με την Ducati σε στεγνό οδόστρωμα, σε μια δύσκολη πίστα όπως η Jerez. Ήμασταν δυνατοί όλο το Σαββατοκύριακο εκτός από τις κατατακτήριες και ήξερα ότι είχα τον ρυθμό για να αγωνιστώ, ίσως όχι για το βάθρο, αλλά για την πέμπτη ή έκτη θέση. Έπειτα άρχισα να προσπερνώ τους αναβάτες, ο ρυθμός του αγώνα ήταν πολύ αργός λόγω της υψηλής θερμοκρασίας και έμεινα πίσω από τον Zarco. Στη συνέχεια όταν πήρα το προβάδισμα ήταν δύσκολο να απομακρυνθώ. Στους τελευταίους γύρους τα ελαστικά μου ήταν καλύτερα και ήμουν σε θέση να απομακρυνθώ και να απολαύσω αυτό το αποτέλεσμα. Αυτή είναι μια πολύ ιδιαίτερη μοτοσικλέτα. Όταν ξεκίνησα στο MotoGP με την Yamaha ήμουν αμέσως γρήγορος διότι ήταν μια μοτοσικλέτα προσαρμοσμένη στο  στυλ οδήγησης μου. Ωστόσο σε άλλες κατηγορίες μου πήρε πολύ χρόνο για να καταλάβουμε κάποια πράγματα και αυτό συμβαίνει τώρα. Δεν έπρεπε όμως κάποιοι να αμφιβάλλουν για την οδήγησή μου. Θα ήμουν καλύτερος σήμερα όμως δεν έχω συνηθίσει ακόμα την χρήση του πίσω φρένου. Πάντα μπορούμε να βρούμε έναν τρόπο για την μέγιστη απόδοση της μοτοσικλέτας, ωστόσο κάθε μοτοσικλέτα αποδίδει διαφορετικά.»

Γκαλερί

[show_avatar email=3 show_name=true]